ساعت هوشمند دیگری از ال‌جی در FCC رویت شد

ماه گذشته ال‌جی ساعتی با سیستم عامل Wear OS را در FCC با شماره مدل LM-W315 به ثبت رساند. تنها اطلاعاتی که می‌شد از سند منتشر شده FCC در مورد این گجت به دست آورد تصویری از رابط کاربری سیستم عامل Wear OS در ارتباط با استفاده از فناوری E-Label در آن بود. حال دومین ساعت هوشمند ال‌جی نیز با شماره مدل LM-W319 در FCC رویت شده است.

باز هم اطلاعات زیادی نمی‌توان در خصوص محصول جدید ال‌جی از FCC به دست آورد؛ تنها تصویری از رابط کاربری سیستم عامل Wear OS و استفاده از فناوری E-Label مخصوص کمیسیون ارتباطات فدرال. ظاهرا با عرضه این ساعت‌ها باید منتظر تغییرات اعمال شده در سیستم عامل تغییر نام داده گوگل نیز باشیم. شماره شناسایی محصول گفته شده در سایت ZNFW319 است.

چندی پیش اطلاعاتی در خصوص ساعت هوشمند LM-W315 منتشر شد. صفحه نمایش 1.2 اینچی مدور، پردازنده اسنپدراگون 2100 مخصوص دستگاه‌های پوشیدنی، 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصات گفته شده برای این دستگاه بود. همچنین این ساعت هوشمند دارای گواهینامه IP68 خواهد بود که با آن می‌تواند تا عمق حدودا یک و نیم متری و به مدت سی دقیقه در آب باقی بماند.

از آنجایی که ال‌جی در نظر دارد دو مدل ورزشی و استایل از ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کند احتمال می‌رود این دو شماره مدل همان مدل‌های یاد شده باشند. برچسب قیمتی این محصولات بین 300 تا 400 دلار خواهد بود و در رنگ‌های مشکی شفقی و نقره‌ای تیره برای کاربران عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH