آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال

همین دیروز بود که تصاویری از Google Pixel 3 XL لو رفته بود که نشان از دوربین تکی پشت این تلفن داشت و همچنین طراحی مشابه نسخه قبلی به چشم می‌خورد، حالا همان منبع عکس‌های جدیدی را از این تلفن و این بار از تمام زوایا منتشر کرده است.

این تصاویر در وبسایت معروف XDA Developers مشاهده شده‌اند که کاربری با نام meraz9000 که قبلا پشت شیشه‌ای تلفن جدید گوگل را تایید کرده بود و به شارژ بی‌سیم این تلفن اشاره کرده بود منتشر کرده است.

این تلفن هنوز از طراحی دو تکه استفاده می‌کند که در پیکسل ۲ شاهد آن بودیم، اما چیزی که با توجه به تصاویر حدس میزنیم این است که این‌بار کل بدنه شیشه‌ای بوده و قسمت پایین آن فقط طراحی مات دارد، چرا که حالت یک تکه‌ پشت گوشی بسیار مشهود بوده و همچنین طراحی فلزی با قابلیت شارژ بی‌سیم متناقض است.

این تصاویر همچنین نشان‌دهنده‌ اسپیکر در زیر صفحه‌نمایش و بریدگی مخصوص نمایشگر یا همان ناچ در بالای آن هستند، در پشت دستگاه هم شاهد سنسور اثر انگشت و دوربین تکی برآمده‌ هستیم، باعث تعجب است که چرا گوگل از دوربین دوگانه در Google Pixel 3 XL استفاده نکرده است!

طراحی Google Pixel 3 XL مشابه نسخه قبلی این تلفن بوده و اثری از جک هدفون در آن مشاهده نمی‌شود. همچنین می‌بینیم که کنترلر صدا و دکمه پاور در لبه‌ سمت راست دستگاه قرار داده‌ شده است و پورت Type C و درگاه سیم‌کارت در زیر دستگاه مشاهده می‌شود، باعث تعجب است که شکاف سیم‌کارت به زیر دستگاه منتقل شده و لبه‌ سمت چپ این تلفن خالی از هرگونه دکمه یا درگاه طراحی شده‌ است.

البته که طراحی و نمای ظاهری Google Pixel 3 XL نسبت به Google Pixel 2 XL تغییرات چندانی نداشته، اما انتظار می‌رود که این تلفن از داخل و از نظر سخت‌افزاری تغییرات بسیار زیادی را شامل شود. قبلا در مورد آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با پیکسل جدید صحبت کردیم، احتمالا در ماه اکتبر متوجه تغییرات دقیق‌تر این تلفن خواهیم شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH