هواوی میت 20 از یک نمایشگر 6.9 اینچی امولد ساخته سامسونگ استفاده خواهد کرد

براساس گزارشات منتشر شده از کره، هواوی به تازگی سفارش ساخت پنل‌های امولد 6.9 اینچی را به سامسونگ داده است. گفته می‌شود این پنل‌ها برای اسمارت‌فون‌هایی در نظر گرفته شده است که سه ماهه پایانی سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2019 روانه بازار می‌شود.

این بازه زمانی معمولا در اختیار سری میت هواوی است، از این رو می‌توان انتظار داشت از این پنل‌ها برای توسعه هواوی میت 20 استفاده شود. این پنل‌ها مسطح بوده و انحنایی ندارند.

اگر میت 20 واقعا به نمایشگر 6.9 اینچی مجهز شود، در زمینه ابعاد می‌توان گلکسی نوت 9 سامسونگ را با نمایشگر 6.38 اینچی پشت سر بگذارد. هم‌چنین این هندست نمایشگری بزرگ‌تر از آی‌فون 6.64 اینچی خواهد داشت که گفته می‌شود تا چندی دیگر روانه بازار می‌شود.

دلیل استفاده از این سایز نمایشگر به احتمال قوی مرتبط با بازار داخلی این کمپانی است. هواوی هم اکنون برترین برند تولید کننده در چین بوده و دوست ندارد این جایگاه را از دست بدهد. کاربران چینی علاقه بیش‌تری به نمایشگرهای بزرگ دارند، شاید دلیل این موضوع اشغال بخش زیادی از نمایشگر توسط کاراکترهای زبان چینی باشد!

در واقع معرفی یک آی‌فون با اندازه 6.64 اینچی بیش‌تر به ذهنیت چینی‌ها باز می‌گردد، از این رو هواوی دوست ندارد یک کمپانی آمریکایی قلمرواش را به خطر بی‌اندازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH