بررسی لپ‌تاپ جدید ایسوس ذن‌بوک پرو (ویدیو اختصاصی)

چندی پیش ایسوس به‌صورت رسمی از لپ‌تاپ جدید خودش در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 تایوان رونمایی کرد، محصولی که در قسمت تاچ پد خود، یک مانیتور مربعی شکل کار گذاشته و به همین خاطر کالای متفاوتی را روانه بازار کرده است.

ایسوس ذن‌بوک پرو را باید یک لپ‌تاپ منحصر به فرد دانست زیرا پردازنده‌های قدرتمند سری H اینتل که معمولا در لپ‌تاپ‌های گیمینگ و موبایل‌ ورک‌استیشن (لپ‌تاپ‌های سنگین و قدرتمند رومیزی) به کار گرفته می‌شوند، در آن استفاده شده است. تا یک ترابایت حافظه داخلی SSD و تا ۱۶ گیگابایت رم DDR4 نیز در بطن آن وجود دارد.

یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۴K نیز برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است و خوشبختانه از لحاظ انواع پورت‌ها نیز هیچ کمبودی ندارد. دو درگاه ورودی تاندربولت ۳ نیز به چشم می‌خورد که هر کدام امکان انتقال داده‌ها را با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه فراهم آورده‌اند. با بهره‌گیری از پورت تاندربولت ۳ منفرد، کاربر قادر خواهد بود تا دو مانیتور با وضوح تصویر ۴K و یا یک مانیتور با وضوح تصویر ۵K را به لپ‌تاپ متصل نماید.

در ویدیوی زیر که به‌صورت اختصاصی و با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو برای شما تهیه کرده‌ایم، ذن‌بوک پروی جدید برای‌تان جعبه گشایی شده و نگاهی نزدیک به آن می‌اندازیم.

1 در مورد “بررسی لپ‌تاپ جدید ایسوس ذن‌بوک پرو (ویدیو اختصاصی)”

  1. چرا اینقدر کیفیت تصویر فیلم های دوبله شده افتضاحه!!!! حتی امکان تغییر رزولوشن تصویر هم نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH