مایکروسافت قصد دارد تبلت سرفیس پرو 6 را تغییرات زیادی تولید نماید

طبق گزارشاتی که امروز منتشر شد، شایعاتی به گوش می‌رسد که مایکروسافت نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو 6 با اسم مستعار کارامل در اواسط سال آینده میلادی عرضه خواهد کرد. در ادامه این گزارشات آمده است که به منظور بهره‌گیری از نسخه جدید ویندوز 10 پرو بر روی این تبلت، بازطراحی سنگینی انجام خواهد شد.

مایکروسافت

همچنین صحبت‌هایی مبنی بر تجهیز نسل جدید مدل‌های سرفیس پرو به آخرین پردازنده‌های شرکت اینتل و احتمال نصب پورت USB-C در آنها به گوش می‌رسد. این گمانه‌زنی‌ها به دلیل استفاده مایکروسافت از USB-C بر روی سرفیس بوک 2 بیان شده است. با این حال بسیاری از متخصصان و کارشناسان این حوزه، احتمال می‌دهند که مایکروسافت کانکتور اختصاصی سرفیس را حداقل در یک نسل دیگر از سرفیس پرو نیز مورد استفاده قرار دهد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد مایکروسافت برای رقابت با آی‌پد‌های اپل در همین تابستان اقدام به تولید تبلت‌های سرفیس ارزان قیمت نماید. گفته می‌شود این تبلت‌ها دارای اسامی مستعار Lex و Libra هستند. طبق بررسی‌ها انتظار می‌رود قیمت آنها نیز در حدود 400 دلار باشد و از نمایشگر‌های 10 اینچی و پردازنده‌های اینتل بهره‌مند باشند. عمر باتری آنها نیز در حدود 9.5 ساعت است و از یک پورت داخلی USB-C نیز برخوردار هستند. همچنین وزن آنها بیست درصد کمتر از تبلت‌های سرفیس پرو نسل پنجم خواهد بود.

براساس این شایعات بعد از عرضه تبلت‌های ارزان قیمت و قبل از رونمایی از سرفیس پرو 6، نسخه‌های جدیدی از تبلت سرفیس پرو نسل پنجم نیز معرفی خواهد شد. در این اخبار آمده که به احتمال زیاد در پاییز باید شاهد حضور این تبلت‌ها در بازار باشیم. همچنین گفته شده که این تبلت‌ها از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل استفاده خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH