گوشی تاشوی سامسونگ اوایل ۲۰۱۹ با قیمتی ۲۰۰۰ دلاری عرضه می‌شود!

همه ما می‌دانیم که سامسونگ سخت در حال‌ کار بر روی گوشی‌های هوشمند تاشوی خود است. در واقع، این اولین بار نیست که خبر ساخت این گوشی‌ها منتشر می‌شود، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری عظیمی در زمینه تحقیق‌ و‌ توسعه این پروژه کرده و حالا امیدوار است که گوشی جدید خود را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند.

این غول کره‌ای حتی در جریان نمایشگاه CES 2018 و پشت درهای بسته، ایده اصلی این نوع گوشی‌ها را برای مشتریان خاص و اصحاب رسانه به نمایش گذاشت. گوشی قرار است با عنوان گلگسی X عرضه شود (براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت موبایل این شرکت منتشر شده است نام گلکسی X  مربوط به گوشی تاشوی سامسونگ نیست، بنابراین باید تا زمان اطمینان از نام اصلی این گوشی در عرضه‌ رسمی آن منتظر ماند) و رئیس این شرکت کره‌ای گفته است که ویژگی انعطاف‌پذیری این گوشی فراتر از حد انتظارات خواهد بود.

اما در مورد قیمت این گوشی باید گفت که بنا به گفته برخی منابع، قیمت آن چیزی در حدود ۱۸۵۰ دلار خواهد بود و مرحله ساخت گوشی برای رونمایی در سال ۲۰۱۹ قرار است که از ماه نوامبر آغاز شود. با این قیمت، به نظر نمی‌رسد که میزان عرضه آن در بازار محدود باشد و مسلما این نوع گوشی‌ها نظر بسیاری از علاقمندان  گوشی‌های تاشو را جلب خواهد کرد. خوشبختانه، نمایشگرهای OLED هر روز در حال ارزان شدن هستند و در آینده نزدیک برای مشتریان عادی نیز در دسترس خواهند بود.

براساس شواهد، طراحی تاشوی گوشی به سمت داخل بیش از طراحی آن به سمت بیرون، مورد توجه سامسونگ بوده و انتظار می‌رود که نمایشگر گوشی هنگام باز شدن کامل ۷.۳ اینچ و در حالت تاشده ۴.۵ اینچ باشد. اگر اخبار درزکرده درباره این گوشی درست باشد، به احتمال زیاد در جریان کنگره MWC 2019 شاهد رونمایی آن خواهیم بود. باید امیدوار بود تا سامسونگ بعد از عرضه این گوشی‌ها، مشکل تولید انبوه پنل‌های تاشوی OLED را حل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH