در کمتر از 22 روز حدود یک میلیون دستگاه وان‌پلاس 6 به فروش رسید

وان‌پلاس 6 همچنان در بازار می‌تازد تا یک بار دیگر نشان دهد لیاقت لقب پرچم‌دار کُش را دارد. آخرین نسخه از این گوشی چینی نیز با توجه به مشخصات و قیمت دستگاه باز هم کاربران خود را ناامید نکرده است.

از زمان عرضه این هندست در ماه گذشته میلادی، بازارهای چین، هند و اروپا میزبان مهمان چینی خود بوده‌اند. فروش این گوشی موفقیت بزرگی را برای شرکت به ارمغان آورده است؛ تنها نسخه سفید ابریشمی این گوشی با عرضه محدود، در کمتر از 24 ساعت در اروپا و آمریکا به اتمام رسید.

حال جزییات فروش وان‌پلاس 6 در چین توسط مدیر شرکت، Pete Lau، بیان شده است. به گفته وی فروش این اسمارت‌فون در کمتر از یک ماه به مرز یک میلیون دستگاه رسیده است. برای مقایسه‌ای مختصر باید گفت وان‌پلاس 6 حدود 22 روز طول کشید تا به فروش یک میلیون دستگاهی در چین دست پیدا کند، در حالی که رسیدن به این رقم برای نسخه‌های قبلی، یعنی وان‌پلاس 5 و 5T حدود سه ماه از زمان عرضه طول کشید.

لائو در مصاحبه با Business Insider فروش بالای محصول جدید شرکت و همچنین بازخوردهای مثبت مشتریان را باعث خوشحالی خود و شرکت دانسته است. وی با اشاره به اخبار ضد و نقیضی که در خصوص وان‌پلاس 6 در رسانه‌ها وجود داشت، انتشار این اخبار را در روند فروش این گوشی بی‌تاثیر عنوان کرده است. با وجود رنج قیمتی که از 529 دلار آغاز می‌شود، گوشی مشخصاتی دارد که با بیشتر پرچم‌دارهای بازار برابری می‌کند. بدنه‌ای شیشه‌ای با صفحه نمایش 6.3 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845، شش یا هشت گیگابایت رم، 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه و بهره‌مندی از آخرین نسخه اندروید، از جمله این ویژگی‌ها است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH