نمایش طرح اولیه گوشی‌ تاشوی سامسونگ با ظاهری مشابه ZTE اکسون M

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، قرار است طی رویداد MWC در ماه فوریه سال آینده از اولین اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ رونمایی شود. با این‌حال کمپانی کره‌ای از سالیان پیش تا به امروز بر روی این ایده کار کرده است و به نظر می‌رسد که یکی از طرح‌های اولیه لغوشده در قالب تعدادی از تصاویر جدید به نمایش درآمده است.

به طور کلی این طرح مفهومی با پتنت ثبت شده توسط سامسونگ در ماه دسامبر 2017 مطابقت دارد و در واقع بسیار شبیه به اسمارت‌فون سال گذشته کمپانی ZTE یعنی اکسون M است. این موضوع بدان معناست که پنل جلویی گوشی مجهز به یک نمایشگر با نسبت ابعاد 16:9 به همراه اکثر مولفه‌های کلیدی در طراحی دستگاه‌های سامسونگی پیش از عرضه گلکسی S8 است.

همچنین این هندست دارای صفحه‌نمایش دوم با ابعادی کاملا مشابه است که در زمان عدم استفاده می‌تواند به پشت بدنه دستگاه جمع شود و یا به منظور گسترش فضای بصری در سمت چپ پنل اصلی قرار گیرد. به‌علاوه شایان ذکر است که نمونه اولیه اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ، ابعادی نسبتا ضخیم همانند اکسون M دارد و از جک 3.5 میلی‌متری هدفون میزبانی می‌کند.

در حال حاضر صرف‌نظر از طراحی نمونه اولیه، اطلاعات چندانی پیرامون هندست تاشوی سامسونگ در دست نیست و تنها می‌دانیم که اسم رمز این محصول، پروژه V نام داشت و شماره مدل SM-G929F به آن اختصاص داده شده بود. با این‌حال با توجه به مشخصات طراحی خارجی و رابط کاربری سفارشی سامسونگ بر روی این اسمارت‌فون به نظر می‌رسد که احتمالا توسعه این طرح مفهومی در زمان عرضه فبلت گلکسی‌نوت 5 در تابستان 2015 اجرایی شده است.

برخلاف طرح اولیه مذکور، انتظار می‌رود که نهایتا اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ با یک نمایشگر واقعا انعطاف‌پذیر در کنگره جهانی موبایل 2019 عرضه شود. اندازه این صفحه‌نمایش در حالت کاملا باز شده معادل 7.3 اینچ و در وضعیت تاخورده تنها 4.5 اینچ خواهد بود.

با این‌حال در صورت صحت اطلاعات موجود، کسانی که مایل به دست‌یابی به فناوری جدید هستند بایستی هزینه آن‌را نیز پرداخت نمایند. نهایتا بر اساس شایعات این گوشی با برچسب قیمتی حدودا 2000 دلاری و در مقیاس محدود، تنها به تعداد 300 تا 500 هزار دستگاه تولید و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH