گوشی ایسوس ذن‌فون آرس با تراشه اسنپ‌دراگون 821 و 8 گیگابایت رم عرضه شد

کمپانی ایسوس به صورت کاملا بی‌سر و صدا و بدون برگزاری رویداد یا حتی انتشار یک خبرنامه مطبوعاتی پیرامون گوشی جدید خود، ذن‌فون آرس (Ares) را در تایوان عرضه کرد. این دستگاه با تاکید بر فناوری‌های واقعیت‌افزوده و واقعیت‌مجازی و با مشخصاتی تقریبا مشابه اسمارت‌فون سال گذشته ایسوس یعنی ذن‌فون AR تولید شده است.

ذن‌فون آرس مجهز به یک پنل سوپرآمولد 5.7 اینچی با نسبت ابعاد استاندارد 16:9 و رزولوشن 1440×2560 پیکسل (QHD) بوده و به‌علاوه دارای چندین مشخصه شناخته‌ شده نظیر فناوری Tru2life برای بهبود دید در فضای آزاد و پوشش چربی‌گریز است. تراشه معروف اسنپ‌دراگون 821 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت افزایش، سایر مشخصات سخت‌افزاری ذن‌فون آرس را تشکیل می‌دهند و ظاهرا سخت‌افزار گوشی با فناوری ARCore شرکت گوگل سازگار خواهد بود.

ماژول دوربین بار دیگر مجهز به یک سنسور 23 مگاپیکسلی و لنز PixelMaster 3.0 با رزلوشن بالاست. البته دوربین قادر به ردیابی حرکات و سنجش عمق برای افکت‌های جالب و سه‌بعدی واقعیت‌افزوده خواهد بود. دوربین سلفی گوشی نیز از یک حسگر 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. جالب‌ توجه است که این دستگاه، سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کند اما باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 3.0، شما را ناامید نخواهد کرد.

به منظور تکمیل تجربه چند رسانه‌ای، ذن‌فون آرس مجهز به تکنولوژی صوتی SonicMaster 3.0 با رزولوشن بالا، دی‌کُدر صوتی 384 کیلوهرتزی و قابلیت پشتیبانی از هدفون‌های DTS با صدای فراگیر 7.1 کاناله است. هم‌اکنون عرضه این هندست تنها محدود به تایوان بوده و در خرده‌فروشی‌های محلی با قیمت پایه 9999 دلار تایوان (333 دلار) قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH