جدیدترین تیزر اوپو Find X از نسبت نمایشگر به بدنه بیش از 90 درصدی حکایت دارد

گوشی Find X کمپانی اوپو طی چند روز آینده عرضه می‌شود و اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون مشخصات این اسمارت‌فون در اختیار است؛ اما طراحی کلی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. یک آگهی تلویزیونی و پوستر تبلیغاتی جدید به صورت آنلاین منتشر شده است که نگرشی اجمالی از طراحی احتمالی این هندست را در اختیار ما قرار می‌دهند.

ابتدا بگذارید به بررسی پوستر تبلیغاتی بپردازیم. این تصویر از طریق حساب‌کاربری رسمی شرکت اوپو در شبکه‌اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده و گوشی Find X را با نمایشگری که تقریبا کل فضای جلویی دستگاه را پوشانده، نشان می‌دهد. در قسمت تحتانی گوشی، حاشیه باریکی وجود دارد و در بخش فوقانی نمایشگر نیز هیچ‌گونه بریدگی مشاهده نمی‌شود.

به غیر از تصویر گوشی، پوستر مذکور به نسبت نمایشگر به بدنه گوشی اشاره می‌کند و با مشاهده عدد 9 به عنوان نخستین رقم می‌توان حدس زد که در اوپو Find X این نسبت بیش از 90 درصد خواهد بود. به‌طورخلاصه این هندست بایستی از طراحی مشابه با ویوو نکس (NEX) برخوردار باشد.

مورد دیگر به یک آگهی تلویزیونی مربوط می‌شود که در یکی از شبکه‌های تلویزیون دولتی CCTV-1 چین به نمایش درآمده است. با وجود نمایشگر فاقد بریدگی و حاشیه کوچک در بخش تحتانی بدنه، طراحی قسمت جلویی دستگاه همانند گوشی ظاهر شده در پوستر تبلیغاتی فوق است. بخش جالب توجه آگهی تبلیغاتی، زمانی است که به پشت بدنه گوشی نگاهی بیندازیم.

قسمت پشتی دستگاه با شیشه پوشانده شده است؛ اما در بالای این فضا، نواری مشکی‌رنگ با شکل حرف M مشاهده می‌شود. دوربین‌های پشتی دوگانه که با یک فلاش LED از یکدیگر تفکیک می‌شوند، در داخل این نوار مشکی رنگ قرار گرفته است. طراحی گوشی با الگوهای مشاهده شده در هندست‌های جدید مغایرت دارد و مطمئنا این موضوع موجب تمایز Find X از سایر اسمارت‌فون‌ها خواهد شد. ویدیو همچنین اعلام می‌کند که گوشی در 2 مدل رنگی قرمز و آبی روانه بازار می‌شود.

اوپو Find X با پردازنده اسنپ‌دراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در روز سه شنبه 19 ژوئن عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که این هندست مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود؛ چرا که در تصویر آگهی تلویزیونی، این حسگر در پشت بدنه گوشی واقع نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH