آموزش تصویری نصب اندروید4.4 بر روی نسخه 4.1 در چهار قدم

unnamed

در این بخش قصد داریم قدم به قدم و با کمک تصاویر به شما نحوه اجرای launcher اندروید کیت کت را بر روی دستگاه‌های مجهز به اندروید ژلی بین توضیح دهیم. در حقیقت این نسخه ا انددروید  به کمک سیستمی که برای ساخت نکسوس 5 به کار گرفته شده است امکان پذیر خواهد بود و لانچر این سیستم می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید آخرین نسخه از اندروید را تجربه کنید، نکته جالب اینجاست که به کمک این لانچر اندروید اصلی خود را نیز حفظ خواهی نمود و هر وق بخواهی بین دو اندروید جابجا خواهید شد.

مرحله اول:

kitkat_launcher2

در نخستین گام باید در ستینگ گوشی خود امکان نصب نرم افزار از منابع ناشناخته را فعال سازید که برای انجام این کار وارد Setting موبایل خود شوید، سپس در بخش Security وارد شده و بر روی گزینه Unknown Sources کلیک کنی تا تیک مقابل آن فعال شود، سپس پیامی را که بر روی صفحه شما ظاهر می‌شود با فشردن دکمهOK تایید کنید تا نخستین گام را با موفقیت به انجام برسانید.

 مرحله دوم:

kitkat_launcher3

در این مرحله لازم است یک فایل به حجم 25 مگابایت را از شبکه اینترنت و از آدرس زیر دانلود نمایید:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2506488

این فایل به صورت  زیپ شده است و شامل سه اپلیکیشن داخلی است که باید یه کمک یک نرم افزار جانبی آن را باز کرده و بر روی گوشی خود کپی کنید.

 مرحله سوم:

kitkat_launcher4

سه فایلی را که در تصویر مشاهده می‌کنید بر روی گوشی خود باز کنید و به ترتیب  PrebuiltGSMCore.apk سپس، Velvet.apk و در آخر نیز GoogleHome.apk را نصب نمایید.

مرحله چهارم:

kitkat_launcher5

همانطور که در تصویر می‌بینید لانچر را اجرا نمایید

 kitkat_launcher1

حالا می‌توانید از اندروید 4.4 به راحتی بر روی سیستم خود استفاده نمایید و با کمک یک تب بزرگ می‌توانید به همه امکانات گوشی خود دست یابید

البته هنگامی که دکمه Home را فشار می‌دهید امکان بازگشت به اندروید اصلی خو را خواهید داشت.

7 در مورد “آموزش تصویری نصب اندروید4.4 بر روی نسخه 4.1 در چهار قدم”

  1. سلام. من میخوام moudle farsi . webynar
    نصب کنم . باید اندروید 4.4 باشه با این کار درست میشه ؟ اگه نه شما راهی دارین ؟

  2. سلام . ببخشید بنده و دوستان بنده جمیعا گوشی موتورولا دفی خریدیم . خوب افتاد خریدیم ولی اندرویدش خیلی پایینه و قدیمی . حالا میخوایم اندرویدش رو ارتقا بدیم اما نمیتونیم . تو خود گوشی که وقتی دکمه اپدیتشو میزنیم اصلا نمیشه و نمیره . تو سایت ها هم گشتیم اینقدر قاتی پاتی نوشتن اصلا خودمونم قاتی کردیم اینا چی میگن . اگه ممکنه لطفا ما رو کمی ساده راهنمایی بفرمایین . ورژن جدید اندروید دفی رو از کجا تهیه کنیم و چطوری نصب کنیم تا همه برنامه های اندروید هم روش به راحتی نصب بشن .
    واقعا اگه این محبت رو بفرمایین ممنون میشیم

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH