اسمارت‌فون اکسپریا XZ3 سونی در GFXBench رویت شد

برگه امتیازات GFXBench، دیدگاه مناسبی نسبت به ویژگی‌های احتمالی پرچم‌دار بعدی سری اکسپریا یعنی اکسپریا XZ3 ارایه خواهد داد. در حال حاضر برخی مشخصات این هندست روشن شده است؛ اما در این میان چندین سورپرایز نیز وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

این گوشی با شماره مدل H8416 مجهز به پردازنده گرافیکی آدرنو 630 است و این موضوع به معنای حضور تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. همچنین دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 9.0 میزبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که همه چیز با گزارشات قبلی مطابقت دارد؛ اما یک وجه تفاوت به پیکره‌بندی دوربین دوگانه در پشت گوشی مربوط می‌شود. در این‌جا 2 سناریو محتمل است؛ اول این‌که نرم‌افزار قادر به تشخیص سنسور دوم که ظاهرا رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد، نبوده است و یا این‌که بنچ‌مارک بر روی یک نمونه اولیه پیش‌تولید شده از گوشی که فاقد سنسور دوم بوده، اجرا شده است.

با این‌حال با اطمینان می‌توان فرض کرد که اکسپریا XZ3 از سیستم دوربین مشابه با اکسپریا XZ2 پرمیوم بهره‌مند خواهد شد که بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته شامل یک حسگر 19 مگاپیکسلی (با اندازه 1/2.3 اینچ، گشودگی دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌های 1.22 میکرونی) به همراه یک سنسور سیاه/سفید (با گشودگی دیافراگم f/1.6، اندازه 1/2.3 اینچ و پیکسل‌های 1.55 میکرونی) است.

جالب‌تر این‌که فهرست مذکور از وجود نمایشگری با رزولوشن بالاتر و قطر اندکی بزرگ‌تر نسبت به پیش‌بینی اولیه حکایت دارد. برگه امتیازات بیانگر وجود نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1440×2880 پیکسلی (+QHD) است و لذا اکسپریا XZ3، اولین هندست سونی خواهد بود که از چنین رزولوشنی استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH