کیت کت نصیب کدام شرکت‌ها خواهد شد

Android_KitKat_2661086b

در پی انتشار اندروید ورژن 4.4 شایعاتی مبنی برا اینکه شرکت‌های خاص محصولات خود را با آن تطبیق خواهند داد یا محصولی خاص توان استفاده از این سیستم عامل را ندارد به گوش می‌رسد که در همنی راستا قصد داریم رویکرد نمامی شرکت‌های مرجع در صنایع موبایل را نسبت به این سیستم عامل بررسی نماییم و ببینیم کدام شرکت‌ها ارتقای سیستم عامل فعلی را به نسخه 4.4 برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

موتورولا

شرکت موتورولا از هنگامی که به جمع مصرف کنندگان اندروید پیوست توانست گام‌هایی بسیار بزرگ رو به جلو بردارد و به همین دلیل نیز همواره در استفاده از برترین و جدیدترین نسخه‌های اندروید جزو پیشگامان محصوب می‌شد و پیش بینی می‌شود که این شرکت نیز مانند روال همیشگی خود برای استفاده از نسخه 4.4 به سرعت اقدام نماید. دستگاه‌هایی مانند MotoX, Droid Ultra, Droid Max و Droidmini که از پردازنده‌های کوکالکام اسنپ دارگن بهره می‌برند همگی امکان ارتقا به نسخه کیت کت را خواهند داشت ولی هنوز درباره امکان آپگرید به این نسخه برای دستگاه‌هایی مانندDroid RazrM,, Droid Razr HD و Droid razr maxHD به صورت رسمی در نظر گرفته نشده است هرچند که شرکت موتورولا در این زمینه به یک جمله بسنده نموده است:”برنامه‌های آتی ما به زودی اعلام خواهند شد”، سایر دارندگان گوشی‌های دیگر موتورولا نیز از شانس بسیار کمی برای ارتقا بهره‌مند خواهند بود.

اچ تی سی

این شرکت در طول 90 روز اینده امکان ارتقای اندروید 4.1 به 4.4 را دریافت خواهد نمود که البته در ابتدا تنها برای کسانی که از طریق اپراتورهای مخابراتی اصلی آمریکایی اقدام به خرید گوشی نموده‌اند از این امکان بهره‌مند خواهند بود و دستگاه‌های مستقل جتی سریع‌تر از این زمان و در بازه زمانی 30 روزه به این به روز رسانی و ارتقا خواهند رسی که البته هنوز لیست دقیق مدل‌ها اعلام نشده است ولی گمان می‌رود بیشترین تعداد ممکن از مدل‌های فعلی 4.1 اپ تی سی به این ارتقا دست یابی داشته باشند.

سامسونگ

سامسونگ به عنوان سردمدار بازار اندروید نیز درباره ارتقا به نسخه 4.4 کیت کت اعلام نموده است که این نسخه در هفته‌های پیش رو برای نسخه گالاکسی اس 4 در اختیار دارندگان آن خواهد بود و به دلیل شراکت با گوگل در پروژه گالاکسی نکسوس سایر مدل‌های این شرکت امکان به روز رسانی به نسخه 4.4 را نخواهند داشت.

سونی

سونی اعلام نموده است که هفته ‌آینده شرایط به روز رسانی به نسخه 4.4 را اعلام خواهد نمود و هیچ اطلاعات بیشتری را به مخاطبین خود عرضه نکرده است تا همه دارندگان دستگاه‌های سونی منتظر رسیدن هفته آینده باشند.

ال جی

ال جی به عنوان تولید کننده محصول نکسوس برای گوگل راهکاری متفاوت با سامسونگ را در پیش گرفته است و تصمیم دارد بیشترین مدل‌های خود را به این ارتقا مجهز سازد هرچند که هنوز به صورت رسمی اعلانی از این شرکت صادر نشده است ولی پیش بیبنی می‌شود نخستین گوشی مجهز به ارتقای اندروید 4.4 را بتوان G2 دانست.

سایر شرکت‌ها

دستگاه‌های قدیمی مانند kindle FireHD و Nook HD و Droid bionic به صورت رسمی از این به روز رسانی پشتیبانی نخواهن کرد و با این حساب باید مدتی صبر کرد تا بوان شاهد حضور این سیستم عامل جدید در محصولات تولید کنندگان کوچکتر بود.

3 در مورد “کیت کت نصیب کدام شرکت‌ها خواهد شد”

  1. سامسونگ فقط S4 رو گفته و سایر مدل ها امکان دریافت بروز رسانی رو ندارن؟! مگه همچین چیزی امکان داره اصلا؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH