ویندروز 8.1 و مشکل استفاده از ماوس

windows_81_mouse_lag_gamingگزارشات حاکی از آن است که با عرضه نسخه 8.1 از ویندوز مشکلی را رد نحوه کنترل اوس توسط کاربر به وجود آورده است که به سادگی موجب اختلال در انجام بازی‌های کامپیوتری و کارهایی که به عملکرد سریع ماوس نیاز دارند شده است.

این مشکل درست در هنگامی که فرایند‌های دستگاه به اوج تعدد خود می‌رسند شروع خواهد شد و تا به حال گزارش‌های فراوانی به مرکز فنی مایکروسافت ارسال شده است. مایکرو سافت در این باره بیانیه‌ای به این ترتیب صادر کرده است:” پیش از هر چیز باید از جامعه گیمرها تشکر کنیم که به این سرعت بازخورد مهمی را در باره ایرادهای سیستم ما به ما ارجاع دادند ولی در حال اضر نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را برای رفع این ایراد ارائه نماییم. در شرایط اینچنینی ابتدا به سراغ ستینگ بازی خود بروید و اگر بازی از سیستم Raw mouse input پشتیبانی می‌کرد آن را فعال کنید و ببینید که مشکل رفع شده است یا خیر، در عین حال ما به جمع آوری اطلاعات بیشتر در این باره خواهیم پرداخت تا در سریع‌ترین زمان ممکنه این مشکل را حل کنیم.”

شایان ذکر است که ویندوز 8.1 مشکلات بسیاری را که در ویندوز 8 وجود داشتند رفع نمود ولی سرعت عرضه این سیستم عامل گمانه‌هایی در باره وجود ایرادهای پیش بینی نشده در آن را بالا برده بود که این مورد نخستین ایراد اصلی گزارش شده است.

1 در مورد “ویندروز 8.1 و مشکل استفاده از ماوس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH