با استفاده از دوربین موبایل خود در بینگ جستجو کنید!

در ماه گذشته، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که لانچر جدید اندروید خود را به ویژگی جستجوی تصویری جدیدی مجهز می‌کند. این شرکت ویژگی جدید را بسیار مفید و کاربردی دانست، اما اطلاعی از زمان اعمال این ویژگی در برنامه‌های خود ارایه نکرده بود.

امروز مایکروسافت اعلام کرد که این ویژگی جدید بر روی اپ بینگ در اندروید و iOS قرار گرفته است. همچنین این ویژگی در لانچر اندروید مایکروسافت و مرورگر Edge در اندروید اضافه شده است. ویژگی جستجوی جدید، در ابتدا طبق گفته این شرکت تنها در ایالات‌متحده قابل‌دسترسی است و در آینده در نقاط دیگر جهان قرار خواهد گرفت.

این ویژگی کارایی زیادی دارد که در ادامه به مهم‌ترین‌های آن می‌پردازیم و ویژگی‌های آن را معرفی می‌کنیم. اولین ویژگی مهم این است که این قسمت از دوربین گوشی شما برای گرفتن عکس استفاده می‌کند و مشخصات عمومی و موارد دیگر موجود در عکس را در اختیار شما می‌گذارد.

اگر موتور جستجوی بینگ، سوژه موجود در عکس شما را تشخیص دهد، لینک‌های مرتبط با آن و ویژگی‌ها و خصوصیات دیگرش را نمایش خواهد داد. ویژگی تصویری برای مواردی که می‌خواهید خرید داشته باشید، کارایی دارد. خرید لوازمی مثل لباس یا اسباب و اثاثیه خانه، ممکن است در ابتدا سخت و تنوع محصول زیاد باشد، اما با این ویژگی شما قادر خواهید بود که جنس موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کنید یا حتی نظر مشتریان آن را بشنوید و راحت‌تر و بهتر خرید کنید.

مثلا اگر یک جفت کفش دیدید و برند آن را نمی‌دانید یا فروشگاه‌هایی را نمی‌شناسید که آن را دارند، عکسی بگیرید و در داخل قسمت جستجوی اپ قرار دهید، بینگ اطلاعات بیشتر را اختیار شما می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH