بهترین و کاربردی‌ترین گجت‌های پوشیدنی هوشمند که تا به حال ساخته شده‌اند

در مقاله زیر چند تا از بهترین گجت‌های پوشیدنی را در قالب دو دسته اسمارت واچ‌ها و گجت‌های فیتنس معرفی خواهیم کرد که طبق بررسی‌ها به عنوان گجت‌های برتر این دو دسته معرفی شده‌اند.

گجت‌های فیتنس

Fibit Force

این گجت جدید از فیبیت، یکی از بهترین گجت‌های فیتنس است که تا به حال ساخته شده‌اند. این گجت ردیابی قدم‌ها، خواب و کالری شما را به آسانترین شکل ممکن می‌سازد. این دستبند البته به عنوان ساعت هم کاربرد دارد و از طریق بلوتوث همگام می‌شود.

فیبیت فورس به دلیل راحتی، سبکی و کارایی فوق العاده‌اش در راس گجت‌های فیتنس قرار می‌گیرد.

4

Withings Pulse

این مچ بند کوچک و نه چندان خوش قیافه یک پالس خوان، قدم شمار و پیگیر خواب است که نسبت به اندازه‌اش یک مجموعه کامل را ارایه می‌دهد. این دستگاه کوچک، قدم‌های شما، تپش قلب و میزان خواب شما را نشان می‌دهد و با دستگاه‌های اندرویدی و iOS به راحتی همگام می‌شود. بعلاوه از بسیاری از برنامه‌های مرتبط نیز پشتیبانی می‌کند.

5

Basis B1 Band

یک گجت فوق پیشرفته است که علاوه بر ساعت بودنش، برای آنهایی که می‌خواهند عادت‌های سالمتری داشته باشند نیز مناسب است. این گجت به مانند دیگر گجت‌های فیتنس، تپش قلب، قدمها، خواب و کالری شما را اندازه گیری می‌کند و از طریق بلوتوث با بیشتر دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگاری دارد.

Basis_Band_35567543_01_620x433

Misfit Shine

جالب است نه؟ یک گجت با شکل عجیب که می‌درخشد. این یک گجت فیتنس است که می‌تواند به لباس یا از طریق یک بند به مچ شما متصل شود. ضد آب است و با یک باتری فوق العاده می‌تواند 4 ماه بدون شارژ کار کند.

6

Jawbone Up

به مانند نامش، طراحی بسیار ویژه‌ای نیز دارد. زیباست، با دوام است، پوشیدنش راحت است و برنامه موبایلش نیز کاملا هوشمند بوده و اطلاعات را به راحتی ارایه می‌دهد. این گجت صفحه نمایش ندارد و فقط از طریق برنامه‌اش که درون iOS یا برخی از دستگاه‌های اندرویدی قرار می‌گیرد، اطلاعات را نمایش می‌دهد.

7

Fibit Zip

خب یک محصول دیگر از فیبیت که به راحتی به لباس شما متصل می‌شود و با قیمت ارزانش برای آنهایی که به دنبال یک گجت فیتنس هستند به عنوان یک هدیه به حساب می‌آید. این گجت نیز قدم‌ها و میزان کالری شما را اندازه می‌گیرد و با کامپیوتر و اسمارتفون‌ها همگام می‌شود. در برابر آب مقاوم است و به تحلیل‌های فیتنس فیبیت در فضای کلاود متصل می‌شود.

8

Nike Fuelband SE

اگر یکی از طرفداران نایک هستید این گجت مناسب شماست. این مدل نسبت به مدل‌های پیشین پیشرفت‌هایی کرده است. برنامه جدید، رنگهای متنوع‌تر وپیگیری وضعیت  خواب از آن جمله هستند.

9[divide]

ساعت‌های هوشمند

Pebble Watch

 بهترین اسمارت واچی که تا به حال دیده شده است. این اسمارتفون یک هدیه برای اندروید و iOS است. این اسمارت واچ نسبت به آب مقاوم است، برنامه‌اش قابل دانلود و دارای چند نمونه نمایش ساعت است.

1

Fibit Force

یک گجت فیتنس تمام عیار که به عنوان یک ساعت هوشمند همه چیز تمام هم شناخته می‌شود.

4

Martian Passbort

یک ساعت هوشمند با ظاهری قدیمی که عمر باتری معقولی دارد و می‌تواند پیام‌ها و تماس‌های شما را نشان دهد. البته برای دستورات سیری و پخش صدای تماس از طریق اسپیکر نیز کاربرد دارد.

3

Sony Smartwatch 2

سونی یکی از اولین و بزرگترین کمپانی‌های سازنده اسمارت واچ‌ها است.این اسمارت فون از سونی دارای یک صفحه نمایش پیشرفته‌تر،NFC، شاسی مقاوم در برابر آب و یک ظاهر جذاب‌تر نسبت به مدل پیشین است.

2

Basis B1 Band

بله این گجت در هر دو گروه در زمره بهترین‌ها قرار گرفته است.

Basis_Band_35567543_01_620x433

1 در مورد “بهترین و کاربردی‌ترین گجت‌های پوشیدنی هوشمند که تا به حال ساخته شده‌اند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH