گوشی ناچ‌دار شیائومی ردمی ۶ پرو به طور رسمی معرفی شد

مطابق برنامه‌ریزی‌ها، شیائومی ردمی ۶ پرو به طور رسمی عرضه شد. این گوشی ناچ‌دار بوده و اولین اسمارت‌فون سری ردمی است که چنین ویژگی‌ای دارد. محصول جدید مجهز به یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بوده و دارای صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی با دقت تصویر ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است (نسبت تصویر ۱۹: ۹).

این گوشی با سه ترکیب حافظه (۳+۲۴ گیگابایت، ۴+۳۲ گیگابایت و ۴+۶۴ گیگابایت) عرضه می‌شود و دارای یک دوربین دوگانه ۱۲+۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی (با قابلیت HDR و پرتره) است. سایز گوشی ۸.۷۵× ۷۱.۶۸× ۱۴۹.۳۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۸ گرم است و مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی MIUI 9 است. این گوشی همچنین از یک سنسور اثر انگشت در پشت بهره می‌برد.

سایر ویژگی‌های این گوشی، دو سیم کارته بودن، قابلیت تشخیص چهره (با استفاده از دوربین جلویی) و دستیار شخصی هوشمند است. رنگ‌های نیز شامل مشکی، طلایی، چری بلاسم، آبی و قرمز خواهد بود.

قیمت ردمی 6 پرو با ترکیب حافظه ۳+۳۲ گیگابایت حدود ۱۵۳ دلار و قیمت دو مدل دیگر به ترتیب حدود ۱۸۵ و ۲۰۰ دلار خواهد بود. پیش‌خرید این گوشی‌ها قرار است از تاریخ ۲۶ ژوئن آغاز شود، اما هنوز درباره احتمال عرضه آن در خارج از چین و زمان دقیقش صحبتی به‌میان نیامده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH