ادعای یک خبرچین: قلم S Pen گلکسی‌نوت 9 ارزش انتظار کشیدن را خواهد داشت!

S Pen یکی از مشخصه‌هایی است که سری گلکسی‌نوت سامسونگ را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند. S Pen ابزاری فراتر از یک استایلوس است و از طریق عملکرد هماهنگ با سری گلکسی‌نوت، ویژگی‌های بی‌نظیری را به این فبلت‌ها اعطا نموده است.

بر اساس توئیتی که امروز از سوی یک شخص خبرچین با نام Ice Universe منتشر شده، نسخه جدید S Pen که به همراه گلکسی‌نوت 9 ارائه می‌شود، ارزش انتظار کشیدن را خواهد داشت.

در سال جاری صحبت‌هایی پیرامون پشتیبانی S Pen از بلوتوث مطرح شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا از این ابزارجانبی به عنوان یک اسپیکر بی‌سیم استفاده کنند. قابلیت مذکور موجب ضخیم‌تر شدن جزئی S Pen نسبت به سال گذشته خواهد شد.

سناریوی دیگر این است که با اضافه شدن بلوتوث، یک اسپیکر و یک میکروفون به S Pen و تا زمانی که قلم در فاصله نزدیک به گلکسی‌نوت 9 قرار داشته باشد، بتوان از آن جهت برقراری تماس‌های تلفنی استفاده کرد.

توئیت منتشر شده توسط Ice Universe که به ویژگیهای جالب قلم S Pen فبلت گلکسی‌نوت 9 اشاره می‌کند

یک طرح مفهومی جالب نشان می‌دهد که فبلت جدید سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از قلم S Pen، یادداشت خود را بر روی یک تکه کاغذ بنویسند. از آن‌جا که S Pen فاقد جوهر است؛ لذا واژه نگارش بر روی کاغذ ظاهرا تنها به معنای نوشتن بر روی نمایشگر گلکسی‌نوت 9 خواهد بود.

سامسونگ در روز 9 آگوست از فبلت گلکسی‌نوت 9 رونمایی خواهد کرد. این موضوع به شما چندین هفته فرصت خواهد داد تا پیش از معرفی رسمی گوشی و S Pen جدید به کشف ویژگی‌های جالب این قلم بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH