چگونه بدون نیاز به هندزفری پیام صوتی خود را در واتس اپ گوش دهیم؟

واتس اپ یکی از پرمخاطب‌ترین و برترین پیام‌رسان‌ها در سطح جهانی است. دانستن چند نکته پرکاربرد در این پیام‌رسان برای کاربران اهمیت زیادی دارد. در کنار پیام متنی، با این برنامه شما می‌توانید با دوستان خود تماس بگیرید، تصویر و ویدیو بفرستید و یا پیام صوتی ارسال نمایید.

پیام‌های صوتی می‌تواند گاهی برای تعدادی از کاربران معضلی به شمار رود زیرا اگر به‌طور معمولی آنها را پخش کنید، از طریق بلندگوهای گوشی به‌صورت بلند پخش می‌شوند و ممکن است در مکان عمومی باشید و نخواهید دیگران به پیام شما گوش دهند. بنابراین اگر هندزفری یا هدفونی همراه‌تان نباشد، معمولا دچار مشکل می‌شوید.

خوشبختانه راهی در این برنامه وجود دارد که مانع از به وجود آمدن این مشکل برای شما می‌شود.

چگونه پیام صوتی را مخفیانه بدون هندزفری گوش دهیم؟

اگر پیام صوتی دریافت کردید و به هر دلیلی نخواستید از بلندگوی گوشیان پخش شود، به طریق زیر به‌راحتی آن را باز کنید و گوش دهید:

  • روی دکمه پخش بزنید و سریعا موبایل را در کنار گوشتان بگیرید.

این کار بسیار راحت آسان است. واتس اپ به‌صورت هوشمند تشخیص می‌دهد که گوشی شما کنار سرتان و گوشتان است. بنابراین به‌جای پخش کردن پیام از بلندگوی گوشی از طریق اسپیکر کوچک در کنار گوش شما پخش خواهد کرد (مانند تماس تلفنی). حتی نگران از دست دادن ابتدای پیام صوتی نباشید، زیرا زمانی که گوشی را نزدیک سر خود ببرید به‌صورت خودکار پیام از ابتدا پخش خواهد شد.

این ویژگی به این معناست که دیگر نیازی ندارید که اگر هندزفری همراه‌تان نیست به مکان خلوت رفته و پیام را باز کنید و یا حتی اگر گوشی شما ورودی هندزفری ندارد، بلوتوث خود را روشن کرده و پیام را از طریق هندزفری گوش دهید.

اکنون به یک ویژگی جدید نیز در واتس اپ توجه کنید: برای فرستادن یک پیام صوتی اگر دست خود را بر روی دکمه فرستادن پیام نگاه می‌دارید دیگر نیازی به این کار نیست. هنگامی‌که پیام در حال ضبط شدن است با بالا کشیدن این دکمه و قفل‌کردن آن، بدون نگه داشتن انگشت خود به ضبط پیام ادامه دهید. این ویژگی زمانی که شما قدم می‌زنید یا مشغول کاری هستید، بسیار مفید است.

این ویژگی‌های جدید همراه با تغییرات دیگری در واتس اپ اضافه شده است، ازجمله: اجرا نشدن آن در نسخه‌های قدیمی بعضی سیستم‌عامل‌ها.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH