تصاویر منتشر شده از هواوی نوا 3 شباهت این مدل به پی 20 لایت را تایید می‌کنند

تصاویر موجود در تیزر تبلیغاتی هواوی نشان داد که طراحی مدل نوا 3 (Huawei Nova 3) تا حد زیادی مشابه با هواوی پی 20 لایت (P20 Lite) خواهد بود. در حال حاضر انتشار تصاویری از محصول جدید این کمپانی چینی در وب‌سایت رگولاتوری چین موسوم به TENAA این احتمالات را تایید می‌کند. نام مدل تلفن PAR-AL00 است که با اسم کد پاریس مطابقت دارد.

TENAA هنوز مشخصات کامل این گوشی را منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد باید شاهد دستگاهی مجهز به صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ باشیم که دارای یک شکاف یا بریدگی است.

همچنین انتظار می‌رود که چیپ‌ست جدید کایرین 710 (Kirin 710)، جایگزین چیپ‌ست کایرین 659 (Kirin 659) در هوواوی پی 20 لایت شود که البته برخی آن را با نام Nova 3e می‌شناسند. از سوی دیگر، با توجه به شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که این چیپ‌ست با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه ارایه خواهد شد.

جالب است بدانید، دوربین دوگانه عمودی در پشت نوا 3 با ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) تقویت شده است. بنابراین حتی اگر شما نمی‌توانید برچسب نام را در پشت آن ببینید، این یکی از نکات کلیدی فروش چیپ‌ست 710 است که نام‌گذاری آن نیز مشابه چیپ‌ست‌های اسنپدراگون شده و عدد ۷۱۰ به وضوح می‌تواند این موضوع را تایید کند.

به هر حال، انتظار می‌رود که محصول جدید این کمپانی چینی در ماه جولای روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH