احتمالا ال‌جی در اسمارت‌فون پرچم‌دار بعدی خود از 5 دوربین استفاده خواهد کرد

ال‌جی در طراحی محصولات خود از ایده‌های متفاوتی الهام می‌گیرد. یک منبع ادعا می‌کند که اسمارت‌فون آینده سری V (به گفته ایوان بلاس احتمالا این هندست، V40 ThinQ نام خواهد داشت) مجهز به 5 دوربین خواهد بود.

این مسئله ناگهان باعث می‌شود که هواوی P20 پرو را به عنوان هندستی کاملا محافظه‌کارانه در نظر بگیریم. از 5 دوربین مورد بحث، 2 عدد از آن‌ها در قسمت جلویی گوشی مستقر شده و احتمالا برای تشخیص چهره مبتنی برعمق به‌کار گرفته می‌شوند؛ در حالی‌که 3 دوربین باقی‌مانده در بخش پشتی دستگاه قرار می‌گیرند و قادر به ارائه جلوه‌های بصری جدید در زمینه بزرگ‌نمایی و عمق میدان دید هستند.

G7 ThinQ در اوایل سال جاری معرفی شد و بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌دار جدید ال‌جی، نسخه ارتقاءیافته این اسمارت‌فون به‌شمار می‌آید. این هندست بایستی مجهز به نمایشگر برش‌خورده، تراشه اسنپ‌دراگون 845 و یک دکمه مخصوص دستیار صوتی گوگل موسوم به گوگل اسیستنت باشد؛ در حالی‌که برخی مشخصات دیگر آن نظیر مبدل دیجیتال به آنالوگ 4 کاناله برای بهبود کیفیت صوتی از محصولات سری V الهام گرفته شده است.

برآوردهای ابتدایی از عرضه ال‌جی V40 در اواخر فصل تابستان یا اوایل پاییز حکایت دارند. اما پرسش اساسی این است که آیا V40 با استقبال بالای مشتریان مواجه خواهد شد یا خیر. ال‌جی با ارائه 2 هندست از سری V با اسامی V30S ThinQ و V35 ThinQ موجب ایجاد ابهام در محصولات خود شده است و صرف‌نظر از میزان اهمیت ارتقاء محصول، هیچ تضمینی وجود ندارد که مشتریان با نسل دیگری از تولیدات کمپانی مواجه شوند. در صورت اطمینان از عرضه اسمارت‌فون جدید بایستی توجه داشت که این هندست، آخرین گوشی 5 دوربینه رویت شده نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH