اسرار قلم S Pen سامسونگ گلکسی‌نوت 9 فاش شد!

اخیرا با توجه به شایعات مطرح شده، گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد قلم S Pen گلکسی‌نوت 9 با ارتقا در جنبه‌های مختلف، دربردارنده ویژگی‌های جدیدی است که پیش‌تر در فبلت گلکسی‌نوت 8 مشاهده نشده‌اند.

شایعات از گفته‌های یک شخص افشاگر اخبار سامسونگ با نام Ice Universe نشات گرفتند. وی گفت: “آیا شما غالبا از قلم S Pen گلکسی‌نوت خود استفاده می‌کنید؟ قلم نوت 9 ارزش انتظار کشیدن را خواهد داشت. S Pen همراه این فبلت، یک قلم زنده است و احتمالا بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ S Pen به‌شمار می‌آید.”

با این‌حال موضوع همچنان کمی مرموز و مبهم است. اما اکنون وبسایت SamsungMobile.News که از علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ محسوب می‌شود، برخی اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته است. در این وبسایت اعلام شده که قلم S Pen گلکسی‌نوت 9 با برخی قابلیت‌های کنترل از راه دور عرضه می‌شود. احتمالا این پدیده، بهترین پیشرفت S Pen تا به امروز خواهد بود.

انتظار می‌رود که S Pen جدید مجهز به بلوتوث باشد و این موضوع احتمالا بدان معناست که دکمه موجود بر روی قلم می‌تواند برای قابلیت‌هایی مانند دکمه دوربین یا کنترل پخش رسانه مورد استفاده قرار گیرد. به این منظور، قلم نیازمند باتری خواهد بود؛ اما ظاهرا در این زمینه هم مشکلی وجود نخواهد داشت. وبسایت SamsungMobile.News ادعا می‌کند که با بازگردانی قلم به جایگاه خود بر روی اسمارت‌فون، امکان شارژ آن فراهم می‌شود.

به نظر می‌رسد که با قرار دادن قلم در محل تعبیه شده، باتری S Pen از طریق باتری اصلی گوشی به آسانی شارژ خواهد شد. به احتمال فراوان ظرف چند روز آینده اطلاعات بیش‌تری درباره این ابزارجانبی منتشر می‌شود. اما در صورت عدم افشای کامل جزئیات پیش از عرضه دستگاه، می‌توان انتظار داشت که طی مراسم رونمایی سامسونگ در روز 9 آگوست 2018، اطلاعات کاملی در خصوص S Pen منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH