قیمت شیائومی می‌مکس 3 قبل از انتشار فاش شد

کمپانی چینی شیائومی یک رویداد را برای 3 جولای (12 مرداد ماه) برنامه‌ریزی کرده است و احتمال دارد که محصول جدید خود به نام می‌مکس3 را در آن روز رونمایی کند.

این تلفن همراه، در حال حاضر در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA) ظاهر شده و همه مشخصات آن بارگذاری شده است. با این حال همچنان قیمت آن تا کنون فاش نشده بود.

اما امروز اسکرین‌شاتی منتشر شد که قیمت می‌مکس3 و همچنین برخی مشخصات آن را به وضوح نشان می‌دهد. این اسکرین‌شات همچنین تصویری از دستگاه را نشان می‌دهد که تقریبا با آن‌چه قبلا به بیرون نشت کرده بود، مشابهت دارد.

می‌مکس 3

در تصویر منتشر شده، قیمت می‌مکس 3 در حدود 257 دلار اعلام شده و به نظر می‌رسد با همین قیمت نیز فروخته خواهد شد.

مشخصات ذکر شده در تصویر اشاره می‌کند که این محصول جدید شیائومی دارای 6 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و این موضوع قطعا کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

این در حالی است که می‌مکس2 با 4 گیگابات RAM و 64 گیگابایت حافظه با قیمت 1699 یوآن و همان مدل با 4 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه با قیمت 303 یوآن به بازار عرضه شده بود.

از سوی دیگر جای تعجب نیست که گوشی شیائومی از سال گذشته قیمت خود را حفظ کرده است، اما این بسیار هیجان‌انگیز است که کاربران میزان RAM بیشتر و دو نوع حافظه ذخیره سازی را برای آن قیمت دریافت می‌کنند.

رگولاتوری چین در حال حاضر اعلام کرده است که مدل‌هایی با  3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه و همچنین 4 گیگابایت RAM به همراه 64 گیگابایت حافظه نیز وجود خواهند داشت.

به غیر از تفاوت RAM و ROM، هر دو مدل با صفحه نمایش 6.99 اینچی با نسبت 9 به 18عرضه خواهند شد، همچنین پردازنده آن‌ها همان اسنپ‌دراگون 636 است، سنسور دوربین سونی IMX363 با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به همراه بهره‌گیری از بلندگوهای استریو و باتری 5500mAh، از ویژگی‌های این دو مدل است.

علاوه‌بر این، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، می‌مکس 3 پرو، با پردازنده اسنپ‌دراگون 710 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH