هواوی سال آینده شبکه‌های تجاری 5G راه‌اندازی می‌کند

سازندگان گوشی‌های موبایل در برخی بازارهای اصلی مانند آمریکا به‌شدت در حال سرمایه‌گذاری بر روی شبکه‌های 5G هستند تا سال آینده سرویس‌های تجاری 5G  را راه‌اندازی کنند. ما در سال ۲۰۱۹ شاهد گوشی‌های 5G خواهیم بود، به‌گونه‌ای که سازندگان چیپ‌ست‌ها نیز موظف شده‌اند تا شروع به ساخت محصولات سازگار با این شبکه‌ها بکنند. هواوی گفته است که می‌خواهد در ماه مارس سال آینده سرویس‌های تجاری 5G  و چیپ‌های سازگار با آن را راه‌اندازی کند.

اریک زو (Eric Xu)، مدید اجرایی هواوی، که در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۸ در شانگهای صحبت می‌کرد، گفته است که شرکت در سال آینده به‌طور کامل وارد عصر شبکه‌های 5G خواهد شد و آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سیستم‌های 5G  و چیپ‌های 5G آن‌ها برای گوشی‌های هوشمند در مارس ۲۰۱۹ هستند.

زو، در ادامه صحبت‌هایش گفته است که بعد از عرضه سیستم‌های موبایل 5G، شرکت قادر به راه‌اندازی اولین گوشی‌های هوشمند 5G تا ژوئن ۲۰۱۹ خواهد بود. مسلما هواوی اولین شرکتی نخواهد بود که سال بعد با گوشی‌های هوشمند 5G در بازار حضور خواهد داشت.

هواوی هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سیستم‌های 5G تجاری برای شبکه‌های غیرمستقل در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ است، در حالی‌که سیستم‌های این شرکت برای شبکه‌های مستقل 5G، به دنبال آن و در ماه مارس ۲۰۱۹ ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH