تقویم گوگل به چند ویژگی کاربردی مهم مجهز خواهد شد

شرکت گوگل زمان زیادی را در I/O (کنفرانس سالانه برای توسعه‌دهندگان این شرکت) برای صحبت در مورد زندگی دیجیتالی بهتر برای مردم جهان با محصولات خود صرف می‌کند. آخرین صحبت‌ها از ابتکارهای مهم و خلاقانه این شرکت برای تقویم گوگل است. این ویژگی‌ها برای مدیران و افرادی که قرار ملاقات زیاد دارند، بسیار مناسب است.

وقتی شما یک رویداد را در تقویم خود ایجاد کنید، قسمت جدید “Out of Office” را ملاحظه خواهید کرد. وقتی این گزینه را انتخاب نمایید، رویداد شما در تقویم ظاهری متفاوتی خواهد داشت، بنابراین ناظران و کارمندان شما به‌راحتی می‌توانند زمان حضور و در دسترس بودن‌تان را بدانند.

هر دعوت‌نامه‌ای که در این مدت (زمان غیر کاری) دریافت کنید، به‌طور خودکار رد می‌شود و این تقویم بر اساس عنوان شما حالت “Out of Office” را خودکار نشان خواهد داد.

علاوه بر این تقویم گوگل، کنترل و دسترسی بیشتری را در مورد برنامه کاری به شما ارایه خواهد کرد. قبلا شما می‌توانستید یک مجموعه از زمان  و ساعت برای کارهای هفته‌ای خود ایجاد کنید، اما با تغییرات و اضافه شدن‌های جدید شما خواهید توانست این تنظیمات و زمان بندی را به‌صورت روزانه برای خود انجام دهید و به‌راحتی از آن در زمان‌های مختلف استفاده کنید.

این تغییرات و ویژگی‌های جدید برای کاربران G Suite ارایه خواهد شد و در ظرف دو هفته آینده در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH