هوواوی میت 10 لایت و P10 لایت اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد

اندروید اوریو (Oreo) چندی پیش به صورت رسمی توسط گوگل به کاربران ارایه شد و هم‌اکنون نیز تعدادی از دستگاه‌ها می‌توانند از طریق OTA، دستگاه خود را به این نسخه از اندروید به‌روزرسانی کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تست نسخه بتای اندروید اوریو در هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) و هووای پی 10 لایت (P10 Lite Huawei) به پایان رسیده است و OEM شروع به عرضه نسخه نهایی این سیستم‌عامل کرده است. چندی پیش، برخی از کاربران در آلمان گزارش کرده‌اند که موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده‌اند.

به‌روز رسانی OTA در حدود 2.5 گیگابایت حجم دارد و اگر شما از نسخه بتا آن را آپدیت کنید، حجمش فقط 500 مگابایت خواهد بود. همچنین، شماره ساخت برای هوای پی 10 لایت، (Lite WAS-LX1A 8.0.0.362 (C432 و (RNE-L01 8.0.0.330 (C432 برای Mate 10 Lite است. شما می‌توانید برخی از ویژگی‌های جدید که ارمغان این به‌روز رسانی است، استفاده کنید.

در ادامه این مطلب به برخی از این ویژگی‌های جدید اشاره می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

در حال حاضر با نگاه داشتن انگشت خود بر روی آیکون یک برنامه، ویژگی‌های معمول به همراه سایر ویژگی‌های برنامه به شما نشان داده می‌شود.

پیشرفت‌های حاصل از هوش مصنوعی (AI) به بهبود کلی تجربه کاربر در هنگام مرور منوها بسیار کمک می‌کند. همچنین سیستم‌عامل به شکلی سریع‌تر و به طور صحیح کار می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه از اندروید بهبود امنیت سیستم و فضای خصوصی برنامه‌هاست. همچنین ارائه راهنمایی‌های هوشمند به شما کمک خواهند کرد تا بیشتر از EMUI یا همان رابط کاربری مبتنی بر اندورید استفاده کنید.

علاوه‌بر این، هم‌اکنون می‌توانید اطلاعات بیشتری از مخاطبین لینکداین خود را با ایمیل و تقویم خود همگام‌سازی کنید.

یکی دیگر از تغییرات ملموس، طراحی مجدد منوی تنظیمات است؛ همچنین یک افزونه بازیافت به برنامه گالری اضافه شده است که عکس‌های حذف شده را تا 30 روز نگه می‌دارد.

بهبود برنامه مدیریت تلفن یکی دیگر از تغییرات اعمال شده است و علاوه‌برای می‌توان به کاهش زمان پاکسازی به شیوه سنتی نیز اشاره کرد. در حال حاضر گوشی شما می‌تواند هم‌زمان به دو دستگاه بلوتوث متصل شود.

همان‌طور که اشاره شد، این به‌روز رسانی توسط کاربران آلمانی دریافت شده است، بنابراین کمی طول می‌کشد تا این آپدیت OTA به بازار جهانی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH