پشتیبانی Dex Pad سامسونگ از نمایشگرهای دوگانه با معرفی رسمی گلکسی‌تب S4

کمپانی سامسونگ برای تبلت گلکسی‌تب S4 آینده خود، افکار بزرگی نظیر افزودن قابلیت پشتیبانی از Dex Pad را در سر می‌پروراند. انتظار می‌رود این تبلت در اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر و مدت کوتاهی پس از رونمایی فبلت شکوهمند گلکسی‌نوت 9 معرفی شود. این موضوع اخیرا به تایید رسیده است.

همچنین یک گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ به منظور فراهم نمودن امکان تبدیل گلکسی‌تب S4 به نمایشگر دوم تصمیم دارد تا ابزارجانبی Dex Pad را به این ویژگی خاص تجهیز نماید. حالت نمایشگر دوگانه تقریبا همزمان با معرفی رسمی گلکسی‌تب S4 به سامسونگ Dex افزوده خواهد شد؛ اگرچه هنوز اطلاعات فعلی این موضوع را تایید نمی‌کند.

یک ابزار جانبی دیگر به شکل روکش کتابی نیز وجود دارد که به کاربران گلکسی‌تب S4 امکان می‌دهد تا از تبلت خود به عنوان نمایشگر دوم استفاده کنند. تصویر این اکسسوری، قرار دادن تبلت در وضعیت بصری مناسب‌تر را برای کاربران تسهیل خواهد کرد و تصویر آن از مدت‌ها پیش منتشر شده است.

سامسونگ Dex Pad با حالت نمایشگر دوگانه به‌روزرسانی خواهد شد؛ لذا سایر اسمارت‌فون‌های گلکسی سازگار با این ابزارجانبی نیز از قابلیت به‌کارگیری در قالب نمایشگرهای دوم کاملا پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH