اسمارت‌فون اسرارآمیز آنر از یک نمایشگر 6.9 اینچی سوپرامولد میزبانی می‌کند

انتشار یک گزارش در ماه گذشته نشان داد که کمپانی هواوی سفارش انبوه پنل‌های سوپرامولد 6.9 اینچی را به سامسونگ دیسپلی ارایه داده است.از طرفی این گزارش ادعا می‌کرد که شرکت کره‌ای تا پایان 3 ماهه سوم سال 2018 به ذخیره‌سازی صفحات اولد می‌پردازد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، اسمارت‌فون میت 20 پرو در ماه اکتبر عرضه می‌شود و احتمالا مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی خواهد بود. امروز عکسی از بسته‌بندی محصول منتشر شده است که از نمایشگر غول‌پیکر گوشی آنر آینده با اسم رمز Ravel رونمایی می‌کند.

پس از عرضه اسمارت‌فون آنر 8 با یک نمایشگر 5.2 اینچی IPS LCD در ماه ژوئن 2016، کمپانی چینی اقدام به ارایه آنر نوت 8 با یک صفحه‌نمایش سوپرامولد 6.6 اینچی نمود. در سال 2017، آنر اسمارت‌فون آنر 9 را با یک نمایشگر 5.15 اینچی IPS LCD روانه بازار کرد. با این‌حال کمپانی، رویه ارایه نسخه نوت برای آنر 9 را دنبال نکرد. این احتمال وجود دارد که گوشی مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی، همان اسمارت‌فون اسرارآمیز سری آنر نوت باشد. لذا احتمالا این هندست تحت عنوان آنر نوت 10 رسما معرفی خواهد شد. برخی از سایت‌های فناوری چینی نیز از گوشی جدید تحت عنوان آنر نوت 9 یاد کرده‌اند.

هفته گذشته جورج ژائو، رئیس آنر در شبکه‌ اجتماعی Weibo اعلام کرد که آنر 10 همانند سایر گوشی‌های سری آنر از یک نمایشگر بزرگ بهره گرفته است. براساس گمانه‌زنی‌های کنونی، گوشی بعدی می‌تواند همان اسمارت‌فون اسرارآمیز آنر با یک نمایشگر سوپرامولد 6.9 اینچی باشد.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون مشخصات گوشی آنر نوت آینده در دست نیست. انتظار می‌رود این هندست در قامت یک اسمارت‌فون پرچم‌دار روانه بازار شود و به همین دلیل احتمالا از تراشه کایرین 970 بهره خواهد برد. اخیرا هواوی اسمارت‌فون‌های آنر پلی و آنر 9i را با فناوری GPU Turbo عرضه کرد؛ لذا احتمالا گوشی آنر نوت آینده نیز از این قابلیت برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH