پادشاه آینده مایکروسافت کیست؟

 microsoft

با توجه به کناره گیری قریب الوقوع استیو بالمر از سمت مدیریت اجرایی مایکروسافت که در حقیقت بالاترین رده اداری این شرکت مسوب می‌شود، در میان رسانه‌ها گزینه‌های متعددی برای این پست کاندید شده‌اند تا وقتی که هنوز پادشاه فعلی بر سر تاج و تخت مایکروسافت نشسته است نزاع غیرعلنی سلطه بر بزرگرین غول دنیای آی تی شروع شود.

در این میان گزینه‌های مطرح شده در بیشتر رسانه‌ها سه گزینه اصلی را به صورت مشترک در خود می‌بینند که شامل نام‌های تونی بیتس(Tony Bates)، استیفن الوپ(Stephen Elop) و الن مولالی(Alan mulally) می‌باشند.

الوپ شاید برای بسیاری از خوانندگان ما نامی آشناتر باشد زیرا این فرد پیش از این در شرکت نوکیا دارای بالاترین رده مدیریتی بود و در زمینه آی تی فعالیت گسترده‌ای در سابقه کاری خود به همراه دارد.

از سوی دیگر مولالی در حال حاضر مددیر ارشد اجرایی غول صنایع خودروسازی یعنی فورد است که این موضوع نشان از توانایی بالای او برای مدیریت یک کمپانی بسیار بزرگ دارد.

در این میان تونی بیتس نیز برای افرادی که پیگیر اخبار آی تی و به خصوص امکانات مکالمه تصویری و ویدیو کنفرانس باشند بسیار آشنا خواهد بود، بیتس پیش از این به عنوان مدیر اسکایپ شناخته می‌شد ولی پس از خریداری شدن اسکایپ توسط مایکروسافت بیتس نیز به عنوان بخشی از بدنه اصلی مایکروسافت شروع به کار نمود.

با این حساب هر سه گزینه صلاحیت و سابقه کاری بسیار درخشانی دارند ولی نکته بارز اینجاست کهCEO یک کمپانی تاثیر بسیار مهمی بر روند کاری کمپانی و تعیین خط مشی آنها دارد و در مورد غولی به نام مایکروسافت بای دید با آمن سومین پادشگاه این امپراطوری رویکرد آنها به چه ترتیب خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH