افزوده شدن ویژگی‌های متفاوت برای ادمین‌ها در آپدیت جدید واتس‌اپ

بعد از اینکه واتس‌اپ به‌روزرسانی خود را برای اندروید و با تمرکز بر روی ویژگی‌های خاص برای ادمین گروه‌ها ارایه کرد، اکنون زمان آن رسیده تا توسعه‌دهندگان واتس‌اپ به فکر به‌روزرسانی نسخه ‌iOS افتاده و امکانات بیشتری را برای طرفداران سیب گاز زده فراهم کنند.

روز قبل واتس‌اپ به‌روزرسانی مخصوص خود را دریافت کرده و چندین امکان جدید به آن افزوده شده است که همه‌ آن‌ها مربوط به ادمین‌های گروه‌ها بوده و کار مدیریت گروه را برای ادمین‌ها آسان می‌کند.
اولین موردی که در فهرست تغییرات قرارگرفته، گزینه‌ای است که فقط به ادمین‌ها اجازه‌ ارسال پیام در گروه داده می‌شود، چیزی شبیه به کانال‌های تلگرامی با کمی تفاوت!
این قابلیت را می‌توانید زیر اطلاعات گروه و در قسمت Group Setting پیدا کنید.
در نظر داشته باشید که اعضای عادی کماکان می‌توانند پیام‌ها را بخوانند و به وسیله‌ پیام شخصی به ادمین، پاسخ پیام را برای ارسال کننده‌ آن ارسال نمایند.

یکی از دلایلی که برخی گروه‌ها ایجاد می‌شوند اطلاع‌رسانی موارد مهم است و همیشه لازم نیست که تمام اعضای گروه بتوانند در آن پیام بفرستند، برای مثال معلم مدرسه‌ها می‌توانند با این ویژگی پیام‌های مهم را به دانش آموزان ابلاغ کنند، با قابلیت جدید واتس‌اپ می‌توانید در صورت لزوم نظر خود را به دور از چشم بقیه و فقط به ادمین گروه ارسال کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید که اضافه شده است به ادمین‌ها اجازه می‌دهد که اعضا را از تغییر شماره‌ تلفن خود مطلع سازند. این قابلیت در منوی تنظیمات و در قسمت change number قابل مشاهده و استفاده است. خوشبختانه می‌توانید انتخاب کنید که کدامیک از مخاطبان شما از این تغییر با خبر شوند و همچنین در چت‌ها و گروه‌ها هم می‌توانید افراد مورد نظر را انتخاب کنید.

واتس‌اپ اخیرا به‌روزرسانی‌های هیجان انگیزی را ارایه داده که قابلیت‌های این پیام‌رسان را بیش از پیش کرده و یکنواخت بودن آن در حال کمتر شدن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH