اینستاگرام در حال تست‌کردن یک نوار ثابت برای استوری‌ها است

اینستاگرام موفقیت‌های زیادی در استفاده از قابلیت استوری‌ها که در واقع کپی‌برداری از نمونه مشابهی در اپلیکیشن اسنپ‌چت بود، بدست آورده است، به‌طوری که حالا در مقایسه با اسنپ‌چت افراد بیشتری از این ویژگی بر روی اینستاگرام استفاده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید استوری‌ها در نواری در بالای فیدها به‌نمایش گذاشته می‌شوند. ظاهرا اینستاگرام می‌خواهد کاربران تعامل بیشتری با استوری‌ها داشته باشند و به همین‌خاطر در حال تست کردن یک نوار ثابت برای استوری‌ها در این اپلیکیشن است.

به‌طور عادی، نوار استوری‌ها همیشه در بالای صفحه قرار دارد. حالا سایت Verge گزارش داده است که اینستاگرام به دنبال روشی است تا نوار استوری‌ها به‌همراه فیدها به‌سمت پایین صفحه حرکت کند.

ممکن است تعداد زیادی از ۴۰۰ میلیون کاربری که به‌طور روزانه از استور‌ی‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند از این تغییر راضی باشند، اما خیلی‌ها، آن را دوست نخواهند داشت، چرا که دیدن نوار استور‌ی‌ها که مدام در طول صفحه حرکت می‌کند شاید کمی آزاردهنده باشد.

اینستاگرام فعلا در حال تست کردن این امکان در بین تعداد محدودی از کاربران است. شرکت گفته که:

«ما همواره به دنبال شیوه‌های جدیدی برای بهبود تجربه استفاده از اینستاگرام هستیم تا کاربران در به اشتراک‌گذاشتن لحظات خود با دوستان‌شان احساس راحتی کنند.»

با این‌حال اینستاگرام اشاره‌ای به این نکرده است که آیا این تغییر، دایمی خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH