آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سرفیس‌فون مایکروسافت

دستگاهی که تا شش ماه پیش به دلیل نبود اطلاعات کافی حتی در مورد وجود آن نیز ابهاماتی وجود داشت به جایی رسیده است که حالا در مورد پلت‌فرم جدید این سرفیس‌فون صحبت می‌شود. محصولی با کدنام اندرومدا که گفته می‌شد مایکروسافت در حال کار بر روی آن به‌عنوان یک دستگاه تاشو است و به‌راحتی می‌تواند در جیب‌ جا شود.

احتمالی که درباره این سرفیس‌فون زده می‌شود این است که این دستگاه دربردارنده امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی است و به‌رغم اندازه کوچک‌تر، قادر خواهد بود تا شکاف میان پی‌سی‌ها و گوشی‌های هوشمند را برای مصرف‌کنندگان پر کند. اما حالا برای اثبات عملکرد و قدرت این سرفیس‌فون رندرهایی از حالت‌های مختلف دستگاه منتشر شده است که نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند بسته به کاری که بخواهید با آن انجام دهید به وضعیت‌های مختلفی سوئیچ کند.

با نگاهی به این رندرها می‌توان مشاهده کرد که این سرفیس‌فون به‌همان اندازه که می‌تواند کارهای معمول پردازشی را به خوبی انجام دهد در ضمن می‌تواند به دستگاه بازی نیز تبدیل شود. روشن است که با دیدن این تصاویر می‌توان به این باور رسید که مایکروسافت به‌دنبال معرفی دستگاهی است که قادر به انجام هر دو کار موردنظر به بهترین نحو ممکن است.

با این‌حال، ما اعتقاد نداریم که سرفیس‌فون واقعی قادر به تبدیل شدن به یک دستگاه بازی باشد اما معتقدیم که اگر این دستگاه مجهز به یک چیپ‌ست اینتل باشد، اضافه کردن حتی یک تاندربولت ۳ پورته به آن، انتخاب‌های متنوع جدیدی در اختیار دستگاه قرار خواهد گذاشت که یکی از آن‌ها این خواهد بود که برای عملکرد گیمینگ بهتر دستگاه قادر خواهید بود تا یک پردازنده گرافیکی اکسترنال به آن وصل کنید.

در واقع آن تک تاندربولت سه پورته نیز زمانی که بخواهید یک کیبورد و ماوس برای پردازش معمولی و کارهای اصلی به دستگاه وصل کنید، به‌سهولت قابل استفاده خواهد بود.

اما اگر سرفیس‌فون از یک چیپ‌ست ARM بهره ببرد در این صورت قادر نخواهید بود که یک تاندربولت ۳ به آن اضافه کنید و در این صورت تنها می‌توانید از اینترفیس USB-C استفاده کنید.

با این‌حال، همه چیز درباره این سرفیس‌فون به‌خوبی پیش می‌رود و امیدواریم که مایکروسافت بتواند به قول‌های خود درباره یک «دستگاه جدید و خط‌شکن» که قرار است در آینده نزدیک از آن رونمایی کند، عمل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH