انتشار تصویری جدید از تبلت سامسونگ گلکسی‌تب S4

طی چند ماه اخیر اخبار فراوانی پیرامون تبلت آینده سامسونگ به گوش رسیده است. این اخبار، هر چیزی از مشخصات دستگاه گرفته تا روش‌های امنیتی احتمالی را شامل می‌شوند. اکنون تصویر جدیدی از گلکسی‌تب S4 منتشر شده است که شفاف‌ترین نگرش از شکل ظاهری این تبلت تا به امروز را در اختیار ما قرار می‌دهد.

تصویر منتشر شده توسط وبسایت Android Headlines که ظاهرا متعلق به گلکسی‌تب S4 است.

جالب‌ترین مشخصه ظاهری دستگاه، صفحه‌نمایش آن است که بر اساس شایعات قبلی دارای قطر 10.5 اینچی خواهد بود. مورد دیگر، وجود یا عدم وجود حواشی اطراف قاب تبلت است که با توجه به بهره‌مندی گلکسی‌تب S4 از نمایشگر بزرگ با حواشی باریک، احتمالا اندازه این تبلت در مقایسه با تب S3 فعلی چندان بزرگ‌تر نخواهد بود.

اما چه چیزی از قلم افتاده است؟ به نظر می‌رسد که در تایید شایعات قبلی مبنی بر عرضه تب S4 با کلیدهای ناوبری روی نمایشگر تبلت، دکمه هوم و دکمه‌های خازنی حذف شوند. خوب یا بد بودن این مسئله تا حد زیادی به اولویت‌های شما بستگی دارد. اما اقدام مذکور نشان می‌دهد که سامسونگ، فرآیند تولید تبلت‌ها با دکمه‌هایی بر روی صفحه نمایش را آغاز نموده است.

آرایه سنسوری بر روی گلکسی‌تب S4

با حرکت به سمت لبه فوقانی دستگاه، آرایه‌ای از سنسورها که دقیقا شامل 5 حسگر است را مشاهده خواهید کرد. احتمالا 2 عدد از این سنسورها متعلق به دوربین سلفی و حسگر تطبیق روشنایی هستند. بنابراین 3 سنسور دیگر باقی می‌ماند. آیا این حسگرها می‌توانند به فناوری اسکن عنبیه که پیش‌تر شایعه شده است، مربوط باشند؟ با توجه به فقدان حسگر اثرانگشت و عدم انتشار هرگونه خبر پیرامون احتمال بهره‌گیری سامسونگ از اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر، فرضیه مذکور محتمل به نظر می‌رسد.

با بررسی قسمت پشتی دستگاه، تقریبا تمامی موارد با فهرست FCC گزارش شده طی هفته گذشته مطابقت دارند. تنها تفاوت موجود به طرح جدید برای نشان سامسونگ و لوگوی “Tuned by AKG” مربوط می‌شود که اکنون در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

اگرچه قسمت‌های داخلی تبلت قابل‌ مشاهده نیستند؛ اما بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی انتظار می‌رود که توان پردازشی گلکسی‌تب S4 از طریق تراشه اسنپ‌د‌راگون 835 تامین شود. 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و باتری قدرتمند 7300 میلی‌آمپرساعتی نیز این پردازنده را همراهی خواهند کرد.

نمایشگاه IFA 2018 در فاصله روزهای 31 آگوست تا 5 سپتامبر برگزار می‌شود و جدیدترین شایعات نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالا طی همین رویداد از گلکسی‌تب S4 رسما رونمایی خواهد کرد. همچنین ممکن است شاهد معرفی گیر S4 از سوی کمپانی کره‌ای نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH