پتنت جدید هواوی: یک ساعت هوشمند با پد شارژ هدفون‌های بی‌سیم

هواوی دوباره با پتنت‌های غیرمتعارف خود به صنعت ساعت‌های هوشمند برگشته است. بعد از پتنت‌هایی مانند حسگر لمسی حساس، ژست‌های حرکتی پشت دست و ساعت‌های هوشمند مخصوص بازی، آخرین اطلاعات درباره یک پد شارژ ایربادهای بلوتوثی است. در این ساعت، هوفون‌های بی‌سیم هم می‌توانند در دستبند و هم در داخل نگهدارنده‌ای که به بند متصل است، قرار داده شوند.

این ساعت هوشمند با ساختاربندی درونی خود، امکان تماس‌های تلفنی راحت‌تر، از بین بردن نویز و ضدآب بودن را فراهم می‌کند. در این ایده، اگر ایربادها در بدنه ساعت جادهی شوند، (یا در جایی که ساعت به بند متصل شده است و یا نزدیک مکانیزم قفل‌کننده در کف ساعت) هواوی چندین روش شارژ را به ثبت رسانده است.

جاسازی و قراردادن هدفون‌ها در دستبندهای مچی چیز جدیدی نیست، چرا که ما پیش از این نیز شاهد اکسسوری مشابهی برای ایرپادهای اپل در اپل‌واچ بوده‌ایم. مطابق پتنت، قسمت داکینگ می‌تواند بر روی دستبند متصل شود تا در موقع حرکت در کنار شما باشد، یا اینکه می‌توان آن را جدا کرد و تنها از ساعت هوشمند استفاده کرد.

هنوز معلوم نیست که آیا این پتنت و هرکدام از پتنت‌های قبلی هواوی در رویداد Huawei Watch 3 معرفی خواهند شد یا خیر. همچنین این امکان نیز وجود دارد که هواوی می‌خواهد پتنت‌های خود را تجمیع کند تا در آینده بتواند از آن‌ها به عنوان اهرم یا ابزار تجاری مناسب استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH