برنامه ارسال پیام در گوشی‌های سامسونگ بدون اطلاع کاربر به مخاطبان پیام می‌فرستد!

قطعا برای همه ما پیش آمده است که پیامی را به‌صورت اشتباه برای کسی فرستاده باشیم. البته خوشبختانه برخی برنامه‌های ارسال پیام به کاربران خود این اجازه را می‌دهند تا پیامی را که اشتباه فرستاده‌اند، حذف کنند و برگشت دهند. اما قسمت بد قضیه آنجایی است که این پیام‌ها توسط خود کاربر فرستاده نشده باشد و اخیرا برای بعضی از کاربران گوشی سامسونگ این اتفاق افتاده است.

بر اساس گزارش‌های متعددی از برخی نقاط، گوشی‌های هوشمند سامسونگ پیام‌های تصادفی را برای مخاطبان ارسال می‌کنند و حتی فایل‌های مدیا را نیز برای بعضی به‌صورت اتفاقی فرستاده‌اند! برای مثال یک خبر حاکی از آن است که یکی از کاربران گوشی هوشمند سامسونگ ادعا می‌کند که عکس‌های گالری گوشی‌اش برای یکی از مخاطبانش بدون اطلاع و خواسته او ساعت دو و نیم صبح ارسال شده است.

چیزی که این اتفاق را بسیار عجیب‌تر کرده، این است که هیچ نمایش و نشانی از ارسال این موارد در داخل خود برنامه ارسال پیام وجود ندارد. حتی در قسمت ارسال‌شده نیز هیچ نشانی و نمایشی وجود ندارد. بیان رسمی از شرکت سامسونگ در این مورد چنین است:

ما (تیم سامسونگ) از این اتفاق و گزارش‌های مردمی باخبر شده‌ایم و گروه فنی ما در حال بررسی این موضوع هستند. نگرانی مشتریان از این موضوع، به‌صورت مستقیم در شرکت اصلی سامسونگ گزارش شده و ما پیگیر هستیم.

T-Mobile (شرکت مخابراتی خطوط تلفنی مشتریانی که این اتفاق را گزارش داده‌اند) نیز بیان کرده است که این اتفاق هیچ ربطی به این شرکت ندارد و از مشتریان خود خواسته که برای کمک با شرکت سامسونگ تماس برقرار کنند. در حال حاضر متأسفانه هیچ راه‌حلی ارایه نشده و تنها کاری که کاربران باید انجام دهند، این است که دسترسی این برنامه را به گالری و دیگر قسمت‌های گوشی خود محدود کرده و از برنامه ارسال پیام مشابه استفاده کنند تا این مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

1 در مورد “برنامه ارسال پیام در گوشی‌های سامسونگ بدون اطلاع کاربر به مخاطبان پیام می‌فرستد!”

  1. محمد عرفان حسینی

    سلام عید نوروز را پیشاپیش به شما آقای رضا رشید پور و همه ی دستنداران برنامه قشنگ اتفاق تبریک می گویم خواهشا اون ریش و سبیلتو بزنید بهتون نمیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH