عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های گلگسی J5 ،J3 و J7 سامسونگ به تاخیر افتاد

با نزدیک شدن به سالگرد ارایه اندروید اوریو، دارندگان دستگاه‌های ۲۰۱۷ گلگسی J انتظار دارند که نسخه نرم‌افزاری جدیدی تا پایان هفته بعد دریافت کنند. متاسفانه، اگر لیست جدید مربوط به سامسونگ ترکیه درست باشد، صاحبان گوشی‌های گلگسی J3-2017، گلگسی J5 Pro و گلگسی J7 Pro مجبور خواهند بود کمی بیشتر صبر کنند.

آپدیت اندروید ۸ اوریو هنوز در مرحله تست لیست شده و زمان عرضه آن تا دو ماه به عقب‌ انداخته شده است. پیش از این، به‌روزرسانی‌های OTA قرار بود روز جمعه ۱۳ جولای آغاز شود. حالا آپدیت جدید اندروید در حالی برای ۲۸ سپتامبر وعده داده شده است که با این احتساب حدود ۱۳ ماه از راه‌اندازی اولیه اندروید ۸ اوریو و حدود یک ماه از عرضه اندروید ۹ می‌گذرد.

سامسونگ هنوز درباره علت این تاخیر طولانی توضیح نداده است، هرچند به‌نظر می‌رسد که این اتفاق برای همه دارندگان این گوشی‌ها افتاده است. گلگسی J5 Pro و J7 Pro نسخه‌های جدید گلکسی J5-2017 و گلگسی J7-2017 هستند که به همراه گوشی‌های گلگسی J3-2017 در تعدادی از کشورها فروخته شدند.

شاید اگر بخواهیم خوش‌بینانه به موضوع نگاه کنیم، احتمالا سامسونگ ترکیه می‌خواهد آپدیت‌ها را دیرتر از سایر کشورها دریافت کند. با این‌حال، سری ۲۰۱۷ گلگسی A نیز در لیست مشاهده می‌شود که تاریخ ارایه به‌روزرسانی آن ۱۰ آگوست اعلام شده، در حالی‌که این گوشی در تعدادی از بازارها آپدیت موردنظر را دریافت نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH