آخرین خبرها از گلکسی نوت ۹ و قلم S Pen جدید آن

چنین انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 هم‌زمان با رویدادهای جدید دیگر این شرکت در تاریخ نهم آگوست رونمایی شود. قطعا همه انتظار ویژگی‌های منحصربه‌فرد و تازه برای قلم S Pen جدید دارند و شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات در سری گوشی‌های گلکسی سامسونگ باشد.

مستندات و گزارش‌های کمیسیون مرکز ارتباط (FCC) خبر داده که این قلم با به‌کارگیری بلوتوث با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به گوشی وصل می‌شود. این امر نشان می‌دهد که شایعات مبنی بر اینکه این قلم به بلوتوث مجهز است کاملا صحت دارند و قلم S Pen ارتقا بسیار باکیفیتی خواهد داشت.

حال با آنکه اتفاق‌های دیگر و تازه شرکت سامسونگ تا ماه آینده همچنان معرفی نشده‌اند، “صفحه پشتیبان” برای سامسونگ گلکسی نوت 9 مدل SM-N960F/DS در برخی از کشورها بر روی وب‌سایت شرکت سامسونگ نمایش داده شده است. این صفحه به سؤالاتی مانند: چگونه دستگاه را شارژ کنیم، چگونه داده‌ها را از درایو معمولی حاضر کاربر به یک درایو جدید گلکسی نوت انتقال دهیم و چگونه سیم‌کارت را در داخل دستگاه قرار دهیم و دو سیم‌کارت هم‌زمان استفاده کنیم، پاسخ می‌دهد. متاسفانه این صفحه صرفا در مورد سؤالات ابتدایی است و هیچ اطلاعاتی از جزئیات این محصول جدید نمی‌دهد. هرچند که زمان زیادی تا رونمایی این محصول نمانده، اما بسیاری از مردم قطعا به دنبال بررسی و تجزیه‌ و تحلیل این گوشی جدید هستند.

شما اگر در کشورهای زیر قرار دارید می‌توانید از صفحه پشتیبان برای سؤالات خود استفاده کنید و راهنمایی اولیه و لازم را درصورتی‌که به دنبال خرید این محصول هستید، داشته باشید.

  • فنلاند
  • دانمارک
  • فرانسه
  • نروژ

تا ماه آینده که این محصول به‌طور رسمی به بازار عرضه شود، احتمالا خبرهای بیشتری از جزئیات آن ارایه شود؛ اما آن چیزی که قطعا می‌توان از آن به‌عنوان تغییر مهم در سامسونگ گلکسی نوت 9 صحبت کرد، آپدیت شدن و قابلیت‌های جدید قلم S Pen است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH