سامسونگ گلکسی Jean به صورت رسمی معرفی شد

پس از رونمایی از گلکسی (2016) A6 توسط سامسونگ، این غول کره‌ای از یک اسمارت‌فون جدید برای کشور خود رونمایی کرده است. این هندست که با نام گلکسی Jean شناخته می‌شود یک نمونه تغییر نام یافته از گلکسی +A6 ورژن 2018 است که در ماه می سال جاری به صورت رسمی معرفی شد.

این اسمارت‌فون در وب‌سایت رسمی سامسونگ با نام گلکسی +A6 نام‌گذاری شده است و حتی شماره مدل این اسمارت‌فون مشابه با نسخه استاندارد گلکسی +A6 است.

گلکسی Jean از طریق اپراتور کره‌ای KT عرضه می‌شود و تقریبا 395 دلار قیمت دارد. این هندست در رنگ‌های لاوندر (نوعی بنفش) و مشکی عرضه خواهد شد.

مهم‌ترین تفاوت میان گلکسی جین و گلکسی +A6 به میزان حافظه داخلی این دو همدست بر‌می‌گردد، در حالی که نسخه پیشین از سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد، در نسخه جدید شاهد به‌کارگیری 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستیم.

از جمله دیگر مشخصات این هندست می‌توانیم به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و نمایشگر ۶ اینچی اشاره کنیم. دوربین دوگانه مورد استفاده در گلکسی جین از دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است و در بخش سلفی یک سنسور 24 مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم. نیرو دهنده این مجموعه سخت‌افزاری یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

کره جنوبی تنها کشوری نیست که میزبان یک نسخه منفاوت از گلکسی +A6 است. در چین نیز این اسمارت‌فون با نام گلکسی A9 استار روانه بازار شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH