سامسونگ بزرگ‌ترین کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند جهان را در هند راه‌اندازی کرد

سامسونگ یکی از بزرگترین بازیگران بازار گوشی‌های هوشمند در کشور هند است، اما با رشد اقتصادی بالای این کشور و تداوم آن در سال‌های آینده، حالا این غول کره‌ای امیدوار است تا میزان تقاضا برای گوشی‌های هوشمند شرکت روزبه‌روز افزایش یابد. به همین منظور و برای رسیدن به اهداف خود، سامسونگ اخیرا بزرگ‌ترین کارخانه ساخت گوشی‌های هوشمند را در هند راه‌اندازی کرده است.

کارخانه که در زمینی به مساحت ۱۴۱۰۰۰ مترمربع و در شهر Noida احداث شده است، در صورت استفاده از تمام ظرفیت خود امکان دوبرابر کردن تولیدات گوشی هوشمند در کشور هند را دارد. در حال حاضر این برند کره‌ای حدود ۶۰ میلیون دستگاه در بازار تولید می‌کند و با راه‌اندازی این کارخانه می‌تواند میزان تولیدات خود را به ۱۲۰ میلیون دستگاه در سال برساند. اما این رقم به این زودی‌ها قابل حصول نخواهد بود، چرا که این موضوع نیازمند یک پروسه طولانی بوده و برای استفاده از ظرفیت کامل کارخانه باید حدود ۵۰۰۰ نیروی جدید به کار گرفته شود.

اما سامسونگ هنوز درباره اینکه کدام دستگاه‌ها قرار است در این کارخانه تولید شوند، جزییات زیادی اعلام نکرده است. با این‌حال، ادعا شده است همه محصولات شرکت از دستگاه‌های پایین‌رده گرفته تا گوشی‌های پرچم‌دار قابلیت تولید در این کارخانه را دارند. اما با توجه به اینکه، سامسونگ با افزایش میزان تولید خود می‌تواند از پرداخت تعرفه‌های بیشتر جلوگیری کند، بنابراین به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از این ظرفیت جدید به ساخت گوشی‌های هوشمند پایین‌رده‌ای اختصاص خواهد یافت که در کشور هند از محبوبیت بالایی برخوردارند. همین موضوع می‌تواند حاشیه‌های سود بالاتری را برای شرکت سامسونگ در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH