آغاز دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو توسط هواوی P9 برخلاف اطلاعات قبلی!

ماه گذشته ایمیلی از سوی مرکز پشتیبانی هواوی در بریتانیا ارسال شد و اعلام کرد که اسمارت‌فون هواوی P9 تولید شده در سال 2016 به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری، به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت نخواهد کرد. اگرچه اکنون کمپانی چینی طی اقدامی، نادرستی احتمالی اطلاعات قبلی را نشان داده و عرضه به‌روزرسانی برای این اسمارت‌فون در بازار خانگی را تایید نموده است.

نرم‌افزار جدید که از رابط کاربری جدیدتر EMUI 8.0 نیز رونمایی می‌کند، ویژگی‌های متنوع و جدیدی از قبیل حالت تصویر در تصویر و به‌روزرسانی روش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها را ارایه می‌نماید. بعلاوه رابط کاربری نیز شاهد تغییرات و اصلاحات متعددی بوده و به نسخه خام سیستم‌عامل اندروید نزدیک‌تر شده است. با این‌حال همچنان شکل ظاهری با تحولات عمده‌ای مواجه شده است.

از جنبه زمان آغاز عرضه به‌روزرسانی، هواوی در واقع تایید کرده که انتشار این بسته بر روی هواوی P9 از دیروز در کشور چین آغاز شده است. این موضوع نشان می‌دهد که بازارهای مجاور بایستی در آینده‌ای نزدیک، دریافت این به‌روزرسانی را آغاز نمایند.

نرم‌افزار جدید به غیر از هواوی P9 برای مدل بزرگ‌تر P9 پلاس و هواوی میت 8 نیز منتشر شده است. بعلاوه در حال حاضر دستگاه‌های مختلف آنر نیز دریافت بسته به‌روزرسانی را آغاز کرده‌اند. این هندست‌ها شامل آنر 8، آنر V8، آنر نوت 8 و آنر پلی 6X هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH