گوشی بسیار متفاوت سامسونگ، قدرت‌نمایی می‌کند!

گوشی بسیار متفاوت سامسونگ، قدرت‌نمایی می‌کند!

کمپانی سامسونگ هنوز اولین محصول هوشمند خود را با پلت‌فرم تایزن عرضه نکرده است اما شایعات و اسناد جدید، روزنه امید را برای دیدن این محصول خارق العاده و متفاوت باز کرده‌اند. به‌تازگی مدل متفاوتی از پرچم‌‎داران سامسونگ با کد  Samsung I8800 “ردوود” برروی نتایج بنچمارک BrowserMark 2 ظاهر شده است.

گوشی بسیار متفاوت سامسونگ، قدرت‌نمایی می‌کند!ه

اولین اخبار از سامسونگ ردوود برای اولین بار در اواخر ماه “May” ( اوایل خرداد ماه) سال جاری میلادی به بیرون انتشار پیدا کرد و در نیمه ماه آگوست، نمونه‌های اولیه آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. این نمونه اولیه در ماه نوامبر در کلیپ ویدیوئی کوتاه، نشان داده شد.

نمره متوسطی که سامسونگ ردوود از این آزمون بدست آورده است، در حدود 2828 امتیاز می‌باشد. فبلت گلکسی نوت 3 نیز از این امتیاز با پردازنده سری 800 اسنپ دراگون کوالکام سربلند بیرون آمده و نمره قابل قبول 3041 را کسب کرده است. سامسونگ I8800 مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای Cortex-A9 و چیپ گرافیکی Mali-400 می‌باشد؛ دقیقا همان چیزی که پیش‌تر برروی گلکسی S3 استفاده شده بود.

لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ به‌تازگی دوربین جدیدی را از سری مدل‌های Galaxy NX با پلت فرم تایزن معرفی کرده است اما در اسناد تازه انتشار یافته، هیچ تاریخ تقریبی از زمان انتشار این محصول به‌دست نیامده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH