زیبایی و کارآیی را در گوشی ارزان قیمت تیتانیوم X، تجربه کنید!

gsmarena_001

بازار تلفن‌های هوشمند این روزها آن‌قدر پر طرفدار شده است که حتی سازندگان هندی را وادار به سرمایه گذاری، کرده است. کمپانی Karbonn که یکی از این سازندگان خال دار است، به‌تازگی جدیدترین محصول خود را با نام Titanium X معرفی کرده است.

Titanium X را می‌توان آمیزه‌ای متفاوت از برترین تجربه‌ها دانست که به شما یک صفحه نمایش 5 اینچی IPS فول اچ‌دی و یک پردازنده چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی تقدیم می‌کند. از آن‌‍جا که کمپانی Karbonn تلاش کرده است تا محصول خود را قدرت‌مند ترین بار آورد، در آن، یک انز 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED گنجانده است. دوربین جلوی آن نیز بسیار با کیفیت انتخاب شده و 5 مگاپیکسل، دقت دارد.

جدیدترین دستاورد کمپانی Karbonn در بازار تلفن‌های هوشمند را، پلت فرم روباتی اندروید با نسخه 4.2 و باتری 2300 میلی آمپری همراهی می‌کند. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره رم به‌کار گرفته شده برروی این محصول، وجود ندارد.

کاربن تیتانیوم X به‌زودی به فروش خواهد رسید اما قیمت آن، فعلا اعلام نشده است. به‌نظر شما شانس فروش این محصول چه‌قدر خواهد بود؟! آیا می‌توانید نمونه‌ای از آن را در زمان عرضه، در بازارهای ایران، تجربه کنید؟!

4 در مورد “زیبایی و کارآیی را در گوشی ارزان قیمت تیتانیوم X، تجربه کنید!”

  1. اگه هم زمان با عرضه جهانی به ایران بیاد و قیمتش هم خوب باشه قطعاً می تونه در ایران هم فروش خوبی داشته باشه

  2. مشخصات خارق العاده ای داره! من که ال جی پرادا گرفتم با تموم خوبیاش از گارانتیش منفعتی تا حالا نبردم! نه آپدیتی نه چیزی. وقتی قراره آپدیتی نباشه همون بهتر که برم سراغ گوشی های گمنام تر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH