نماینده پشتیبانی هواوی نام رسمی اندروید P را لو داد!

تیتر خبر بسیار جالب است زیرا گوگل هنوز نام اندروید P را به طور رسمی تایید نکرده است. بعد از رونمایی مجدد اندروید در کنفرانس I/O 2018 که ماه مه برگزار شد تا به امروز یک نسخه بتای دیگر از سیستم عامل جنجالی اندروید بستنی پسته‌ای که به طور اختصاری اندروید P نامیده می‌شود، منتشر شده است.

اندروید P

نسخه اصلی اندروید P نیز قرار است در عرض چند ماه آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد ولی هنوز نام واقعی و رسمی آن مشخص نیست. ولی به نظر می‌رسد یکی از نمایندگان بخش پشتیبانی شرکت هواوی نام اصلی نسخه جدید اندروید گوگل را افشا کرده است. در ابتدای سال جاری میلادی، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد نام این نسخه اندروید، بستنی پسته‌ای (Android Pistachio Ice Cream) انتخاب شده است. بعد از این دیگر چندان به این موضع پرداخته نشد و حتی خود شرکت گوگل در مراسم معرفی اندروید P در کنفرانس I/O 2018 به این مسئله اشاره‌ای نکرد.

اما ظاهرا امروز نماینده پشتیبانی شرکت هواوی در کشور لهستان در صحبت‌های خود به نام نهایی این نسخه اندروید P اشاره کرده است. این نماینده هواوی در پاسخ به سوال مشتریان در مورد اینکه آیا گوشی P9 مینی لایت به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد یا خیر؟ جوابی داد که در آن به لیست تمامی نسخه‌های اندرویدی که ممکن است برای این مدل گوشی عرضه شود، اشاره شده بود و در این لیست نام اندروید پسته‌ای (Android Pistachio) به چشم می‌خورد.

در راستای گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد حرف P به کلمه پسته‌ (Pistachio) اشاره دارد و نه بستنی پسته‌ای (Pistachio Ice Cream)! بنابراین این احتمال می‌رود گوگل تصمیم داشته باشد به جای عبارت طولانی‌تر بستنی پسته‌ای تنها از کلمه پسته برا نام‌گذاری این نسخه جدید اندروید استفاده نماید که هم کوتاه‌تر است و هم بامزه‌تر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH