انتشار تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی‌تب A2

گجت رده بالای گلکسی‌تب S4 احتمالا تنها تبلتی نخواهد بود که سامسونگ قصد عرضه آن طی هفته‌های پیش رو را دارد؛ چرا که چندین مدل میان‌رده و پایین‌رده طی ماه گذشته به صورت آنلاین نمایش داده شده‌اند. یکی از این تبلت‌های ارزان‌قیمت‌تر با نام گلکسی‌تب A2 در فهرست کمیته ارتباطات فدرال (FCC) قرار گرفته است.

این تبلت سامسونگی با شناسه SM-T590 شناخته می‌شود و مجهز به یک نمایشگر بزرگ 10.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل است. تصاویر ارایه شده به همراه فهرست FCC، تبلت استانداردی را نمایش می‌دهند که ظاهرا فاقد دکمه هوم فیزیکی یا حسگر اثرانگشت در بخش پشتی دستگاه است.

با این‌حال در قسمت تحتانی تبلت، 2 عدد اسپیکر، درگاه USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری برای علاقه‌مندان به موسیقی رویت می‌شود. متاسفانه هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری گلکسی‌تب A2 در دست نیست؛ اما می‌توان حدس زد که این تبلت در فاصله میان محصول رده بالای گلکسی‌تب S4 و تبلت رده پایین گلکسی‌تب Advanced2 قرار خواهد گرفت.

زمان رونمایی سامسونگ از گلکسی‌تب A2 هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است. اما تقریبا می‌توان اطمینان داشت که گلکسی‌تب S4 به همراه فبلت گلکسی‌نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی‌واچ در نمایشگاه IFA 2018 طی ماه آینده معرفی خواهند شد. احتمالا در جریان همین رویداد از این تبلت میان‌رده اندرویدی نیز رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH