دریافت گواهی EEC توسط گوشی‌های آی‌فون 2018 پیش از عرضه در ماه سپتامبر

پیش‌تر و در ماه آوریل، شرکت اپل مجموعا 11 مدل آی‌فون جدید را در کمیته اقتصادی اوراسیا به ثبت رساند و در آن زمان کلیه این دستگاه‌ها از سیستم‌عامل iOS 11 استفاده می‌کردند. با این‌حال دیروز اپل اطلاعات محصولات ثبت شده را به‌روزرسانی نمود و اعلام کرد که اکنون تمامی مدل‌های به ثبت رسیده، سیستم‌عامل iOS 12 را اجرا خواهند کرد.

در زمان ثبت اولیه این محصولات به صورت پیش‌فرض تصور می‌شد که شماره مدل‌ها با گوشی شایعه شده آی‌فون SE 2 مرتبط هستند و پیش‌بینی‌ها عمدتا از عرضه این هندست در ماه مه حکایت داشتند. اما در ادامه، گزارشات نشان دادند که این اسمارت‌فون در واقع ممکن است هرگز عرضه نشود. به همین دلیل اکنون با احتمال بیش‌تری به نظر می‌رسد که شماره مدل‌های به ثبت رسیده، در حقیقت متعلق به دستگاه‌های سه‌گانه جدید اپل هستند؛ محصولاتی که قرار است طی ماه سپتامبر معرفی شوند.

علیرغم ثبت مجموعا 11 مدل، این گجت‌ها در 3 گروه عمده با شناسه‌های A19XX ،A209X و A210X تفکیک خواهند شد. این موضوع نشان می‌دهد که شناسه‌های مذکور به 3 دستگاه مختلف تعلق دارند. بعلاوه با وجود این‌که مشخص نیست هر شماره به کدام مدل تعلق دارد؛ اما تاریخچه عملکرد سابق غول آمریکایی نشان می‌دهد که آی‌فون ارزان‌قیمت‌تر 6.1 اینچی از شناسه A19XX بهره خواهد برد. گوشی‌های آی‌فون X مدل 2018 و آی‌فون X پلاس نیز به ترتیب از شناسه‌های A209X و A210X استفاده می‌کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پیرامون مشخصات آی‌فون‌های جدید، هندست ارزان‌قیمت‌تر اپل از پنل‌های LCD جدیدی که توسط شرکت‌های ال‌جی و Japan Display تولید شده است، بهره‌مند خواهد شد. بعلاوه بر اساس ادعای گزارشات قبلی و با امید جذب مجموعه جدیدی از مشتریان جوان‌تر، این هندست با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های رنگی هیجان‌انگیز عرضه خواهد شد. با این‌حال زمانی‌که نوبت به محصولات ممتاز سری آی‌فون X 2018 می‌رسد، انتظار می‌رود که این هندست‌ها با طیف رنگی سنتی‌تر و همراه با نمایشگرهای اولد ارایه شوند.

در حال حاضر تخصیص شماره مدل‌ها بر اساس حدسیات ساده‌ای که مبتنی بر اطلاعات قبلی هستند، صورت گرفته است. با این‌ وجود تا رونمایی اپل از سخت‌افزارهای خود در پاییز 2018 تقریبا 2 ماه زمان باقی‌مانده است و به همین دلیل، روشن شدن جزئیات بیش‌تر نبایستی چندان به‌طول بینجامد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH