اچ‌تی‌سی U12 پلاس

به‌روزرسانی جدید اچ‌تی‌سی +U12 منتشر شد

یک خبر خوب برای طرفداران اچ‌تی‌سی که از آخرین پرچم‌دار این کمپانی یعنی +U12 استفاده می‌کنند. این پرچم‌دار اخیرا یک به‌روزرسانی را دریافت کرده است که امکانات تازه‌ای را برای این هندست به ارمغان می‌آورد. کاربران تایوانی این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، اما ممکن است برای سایر کاربران این به‌روزرسانی در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

جف گوردون، مدیر ارشد روابط عمومی اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که این به‌روزرسانی در حال حاضر برای نسخه دو سیم کارت +U12 در تایوان منتشر شده است و طی چند هفته آتی برای دیگر کاربران عرضه خواهد شد.

این به‌روزرسانی قابلیت زوم خودکار در هنگام ضبط ویدیو و بهبود عملکرد دکمه‌های حساس به فشار و اج سنس را به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین این به‌روزرسانی وصله امنیتی ماه ژوئن را به همراه دارد. لازم به ذکر است که حجم این بسته به‌روزرسانی 422 مگابایت است، بنابراین دانلود آن چندان زمان‌بر نخواهد بود.

اگر از جمله کاربرانی هستید که در اروپا و یا آمریکای شمالی زندگی می‌کنید، به احتمال قوی این به‌روزرسانی را در این هفته دریافت نخواهید کرد. با این حال حالا می‌دانید که بسته به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌تان چه امکاناتی را به ارمغان خواهد آورد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH