نسخه کامل فتوشاپ در سال 2019 برای آی‌پد‌های اپل عرضه می‌شود

براساس گزارش منتشر شده در بلومبرگ، شرکت ادوبی به دنبال تغییر استراتژی خود، نسخه کامل نرم‌افزار کاربردی و پرطرفدار فتوشاپ را برای دستگاه‌های آی‌پد راه‌اندازی کرده است.

اسکات بلسکی (Scott Belsky)، کارشناس ارشد محصولات کلاد در شرکت ادوبی، در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده است، اظهار داشت: ” آرزوی من این است که در اسرع وقت به این بازار برسیم. نیاز به یک محصول بسیار پیچیده و قدرتمند مانند فتوشاپ و امکان کار با آن در دستگاه‌های مدرن امروزی مانند آی‌پد به خوبی احساس می‌شد.”

وی همچنین ادامه داد: ” ما باید سطح محصولات خود را در این برهه از زمان که اشتراک‌گذاری و هماهنگی اغلب فایل‌های کامپیوتری از طریق استفاده از محاسبات ابری صورت می‌گیرد، افزایش دهیم.”

گفتنی است؛ در حال حاضر کاربران آی‌پد می‌توانند نرم‌افزار فتوشاپ اکسپرس را بر روی تبلت‌های خود دریافت کنند.

همچنین، نسخه جدید و کامل فتوشاپ به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از امکانات کامل و جدیدتر این پلت‌فرم، طرح‌های خلاقانه خود بر روی آی‌پد را تغییر داده و یا ویرایش کنند.

بلسکی همچنین اظهار داشت:” از آن‌جایی که این روزها اغلب کاربران از عکاسان و گرافیست‌های حرفه‌ای گرفته تا تمامی مشتریانی که در زمینه رسانه و سرگرمی فعالیت می‌کنند، به صورت چشم‌گیری تمایل بیشتری به استفاده از تبلت در مقایسه با رایانه‌ها دارند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا امکان استفاده از نسخه کامل نرم‌افزار کاربردی خود را بر روی تبلت نیز برای آن‌ها فراهم کنیم تا از این طریق به کاربران خود اجازه دهیم تا بتوانند به راحتی بر روی پروژه‌های خلاقانه و حرفه‌ای خود کار کرده و ویرایش‌های لازم را انجام دهند.”

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت ادوبی قصد دارد از نسخه کامل نرم‌افزار فتوشاپ برای آی‌پد، در کنفرانس سالانه خود که در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار می‌شود، با عنوان MAX رونمایی کند. اما به نظر می‌رسد با توجه به تاخیر زمانی احتمالی، این برنامه در اوایل سال 2019 در دسترس کاربران قرار گیرد.

همچنین، این شرکت هیچ گزارشی در خصوص این‌که کدامیک از مدل‌های آی‌پد می‌توانند نسخه کامل نرم‌افزار فتوشاپ را دریافت و یا از آن پشتیبانی ‌کنند، تایید نکرده است.

اما شواهد حاکی از آن است که احتمالا آی‌پد پرو و آی‌پد 2018 اپل با پردازنده A10 و قلم هوشند آن، جز اولین دستگاه‌هایی هستند که امکان استفاده از نسخه کامل این برنامه در آن برای کاربران فراهم خواهد شد.

اما برای اطمینان بیشتر از مدل آی‌پدهایی که از نسخه کامل این نرم‌افزار کاربردی پشتیبانی می‌کنند، بهتر است تا زمان رونمایی و عرضه نهایی و رسمی آن منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH