مقایسه سامسونگ گلکسی A8 پلاس با هواوی میت 10 (ویدیوی اختصاصی)

بایستی محصولات هواوی و سامسونگ را پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کشورمان دانست که در سطح جهانی نیز رتبه بسیار بالایی را از آن سازنده کرده و درصد زیادی از مارکت را به خودشان اختصاص داده‌اند.

هواوی میت ۱۰ و گلکسی A8 پلاس دو گوشی معروف از این دو کمپانی هستند که با توجه به سطح قیمتی نزدیک، بسیاری در انتخاب و خرید بین آن‌ها دچار تردید می‌شوند.

البته از نظر ظاهر این دو اسمارت‌فون پیشرفته شباهت چندانی با یکدیگر ندارند. محصول سامسونگ یک نمایشگر ۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸.۵:۹ داشته و ساخته هواوی نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶:۹ دارد. البته با آنکه نسبت ابعاد محصول سامسونگ باعث قد بلندتر آن شده اما نسبت نمایشگر به بدنه در میت ۱۰ رقم بهتری بوده و در برابر A8‌ پلاس برتری دارد.

در بخش سخت‌افزار هر دو گوشی از چیپست‌های اختصاصی سازنده استفاده می‌کنند. جایی که A8‌ پلاس مجهز به اگزینوس ۷۸۸۵ بوده و میت ۱۰ از چیپست کایرین ۹۷۰ که نخستین مدل با هوش مصنوعی است، استفاده می‌کند.

برای عکاسی و فیلم‌برداری، گوشی هواوی از دوربین دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و محصول سامسونگ از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هر دو هم توانایی فیلم‌برداری تا حداکثر وضوح 4K را دارا هستند.

حال در ادامه، یک مقایسه جامع و ۵ قسمتی در شرایط برابر را برای هر دو گوشی ترتیب داده‌ایم تا با مقایسه عملکرد آن‌ها با یکدیگر، شما بتوانید بهترین مدل را بسته به سلیقه خودتان انتخاب کرده و صاحب گوشی برتر شوید.

1 در مورد “مقایسه سامسونگ گلکسی A8 پلاس با هواوی میت 10 (ویدیوی اختصاصی)”

  1. نمیفهمم چرا فیلم برداری میت 10 به شدت ضعیف بود و درحد موبایلای بی کیفیت بود شاید لنز کثیف بوده، البته ناگفته نماند فیلمبرداری هم اصولی نبود و خیلی هول هولکی فیلم برداری شده بود و نیازی نیست برای تست دوربین اینقدر لرزش دست داشت!!! البته ههمون میدونیم میت 10 تو بررسی ها و تست های مختلف دوربین عالی داشت ولی اینجا ناامید کننده بود انتظار داشتم با نمره بالای سایت dxo از میانرده سامسونگ خیلی بهتر باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH