شیائومی با عرضه ساعت هوشمند Mijia Quartz به جنگ با لنوو می‌رود!

شیائومی ساعت هوشمند جدیدی برای عرضه دارد. این محصول با نام Mijia Quartz در نگاه اول به مانند یک ساعت معمولی است، اما به محض اتصال با اسمارت‌فون قابلیت‌های خود را نشان می‌دهد. باید این حرکت شرکت چینی را پاسخی به ارایه ساعت هوشمند Watch 9 لنوو دانست.

Mijia Quartz دارای فریم فلزی ضد زنگ است و صفحه مدرج آن با شیشه معدنی پوشیده شده است. این ساعت دارای بندهایی قابل تعویض خواهد بود و در رنگ‌های آبی، مشکی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد.

از ویژگی‌های این ساعت می‌توان به کالری شمار و قدم شمار درونی آن اشاره کرد. در صورت اتصال با گوشی هوشمند، کاربر می‌تواند میزان کالری، تعداد قدم‌های برداشته شده و حتی مسافت طی شده را نیز مشاهده نماید. زنگ هشدار و یادآوری نیز از جمله دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند محسوب می‌شوند.

Mijia Quartz با قیمت 52 دلار از هفدهم جولای در برخی از فروشگاه‌های آنلاین چینی ارایه خواهد شد. در صورتی که از کاربران فعلی Mi Band بوده و به دنبال محصولی با جذابیت‌های بیشتر هستید، می‌توانید در فکر تهیه ساعت هوشمند جدید شیائومی باشید، چرا که این ساعت نیز از همان نرم‌افزار Mi Fit بهره می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH