نسخه توسعه دهندگان MIUI 10 برای دومین گروه از اسمارت‌فون‌های شیائومی منتشر شد

در تاریخ 31 ماه مه شیائومی از نسل جدید رابط کاربری اختصاصی خود به نام MIUI 10 به صورت رسمی رونمایی کرد. در ابتدای ماه ژوئن این کمپانی نسخه بتا این رام را برای کاربران چینی و اولین گروه از هندست‌های مستعد دریافت این به‌روزرسانی، منتشر کرد و اواخر همان ماه این نسخه از MIUI 10 به صورت عمومی برای کاربران دیگر کشورها نیز عرضه شد. حالا نوبت به دومین گروه از محصولات این کمپانی رسیده است تا به‌روزرسانی MIUI 10 را به صورت بتا دریافت کنند.

اولین گروه از محصولات شیائومی که توانستند به‌روزرسانی MIUI 10 را دریافت کنند، شامل محصولاتی از جمله شیائومی می 8، می 8 SE، می 6، می‌میکس 2S، می‌میکس 2، می‌میکس، می‌ نوت 2، ردمی S2 و ردمی نوت 5 می‌شوند. از آن‌جا که انتشار به‌روزرسانی MIUI 10 برای این سری از محصولات روز گذشته به پایان رسید، حالا نوبت به دومین گروه از دریافت‌کنندگان این به‌روزرسانی شده است تا بتوانند محصول نرم افزاری جدید شیائومی را امتحان کنند.

دومین سری از اسمارت‌فون‌های مستعد دریافت MIUI 10، شامل 17 محصول می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به شیائومی می‌نوت 3، می 5S پلاس، می 5S، می 5X، می 5C، می 4C، می 4S، می مکس، می مکس پرایم، می مکس 2، ردمی نوت 5A، نوت 5A پرایم، ردمی نوت 4X (نسخه اسنپدارگون)، ردمی 5 پلاس، ردمی 5، ردمی 5A، ردمی 4X اشاره کرد.

برای نصب نسخه دولوپر MIUI 10 می‌توان به دو روش اقدام کرد. کاربرانی که از نسخه ششم، هفتم، هشتم و یا نهم MIUI Beta استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق منوی تنظیمات و گزینه به‌روزرسانی این بسته را دریافت کنند. اما کاربرانی که در حال حاضر از نسخه پایدار این رابط کاربری استفاده می‌کنند، بهتر است ابتدا بوت‌لودر دستگاه خود را آنلاک و سپس از طریق بوت‌لودر اقدام به نصب به‌روزرسانی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH